Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TheProject zei:als je hem echt beu bent, zou ik hem wel eens willen proberen
te vermaken.
meer op deze manier dan: link
J3rry zei:
alilsneaky zei:Errr 4 ringeskes was de aansluiting..., 3 ringeskes is stuk (zoals op project zijn avatar)
Vorige maand liet hij 4 ringen zien, dat was opgelost door met de kabels te prutsen.
Maar hij freezed al een hele tijd tijdens t spelen (vastlopen en dan moet je hem aan en afzetten), een paar weken geleden wou hij helemaal niet booten (na weken niet te spelen), dan was heel het beeld een groene tint in halo reach (wat na een tijd wegging).
Nu 3 ringen rrod zogauw hij boot.
Hij is ook terug in de doos gegaan, m'n klein broerke heeft t de dag erna nog eens geprobeerd en weer niks.
Hij is ondertussen toch al 17 jaar dus hij is niet achterlijk en ik betwijfel of hij na 4 jaar zonder problemen er in slaagt om hem 2 x na elkaar 'verkeerd' aan te sluiten...
Heb al veel spijt dat ik dat onding toen eens voor z'n verjaardag gekocht heb,heb nog steeds een psx en een sega megadrive staan en m'n ps2 is ook 8 jaar meegegaan voor ik 'm weggegeven heb, k heb nog nooit meegemaakt dat een console stuk ging.
Zeker als ik dan bedenk hoe weinig er op dat ding gespeeld is over de jaren... mss 1/10 dagen gemiddeld.
hatetn zei:grappig dat je over de psx en ps2 begint. voor zover ik weet zijn het die twee die begonnen zijn met heel de een console moet maar een paar jaar meegaan trend. bij de ps2 was het wel zo dat er veel kapot gingen net buiten garantie