Archief - Xbox live account hacked

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kilroy

Legacy Member
Xbox Live users suffering hacked accounts, FIFA 11 and 12 purchases (Updated with Microsoft's response)

Ik had het dus ook vlaggen, dit terwijl ik altijd ZEER voorzichtig ben met mijn e-mailgegevens. Nog mensen hier die dit voorhadden?

Ik ben alvast rond de 3000 microsoft points kwijt, ik hoop dat ik deze nog terugkrijg (al een geluk dat ik mijn CC gegevens al verwijderd had van mijn account). Heb daarnet al mail gestuurd naar xbox support, maar ik verwacht niet meteen een snelle respons. Misschien morgen toch eens bellen... zucht

fixer187

Legacy Member
Je kan best bellen, dan ben je zeker dat je direct een antwoord hebt.

Depresjon

Legacy Member
Heb dus hetzelfde voor.en mijn ccgegevens waren nog niet verwijder.toen ik de xbox kocht had ik geen live gekocht.live gekocht via cc.

Nu account gehackt,ze hebben points gekocht.

Heb xbox gebeld.ze hebben mn account geblokkerd.ik krijg het account over een maand terug en krijg t geld terug van de points.en een maand gratis live.

Maandje op de tanden bijten.

Sent from my GT-P1000 using Tapatalk

Gamus

Legacy Member
Ge zou al beginnen denken om gewoon uw shit zoals abo en punten in de winkel te kopen. Maar hoe doen ze het dan, phishing via nen bogus site ofzo dan?

Depresjon

Legacy Member
Gamus zei:
Ge zou al beginnen denken om gewoon uw shit zoals abo en punten in de winkel te kopen. Maar hoe doen ze het dan, phishing via nen bogus site ofzo dan?

Dat ga ik vanaf nu dus wel doen.
Hoe ze het doen,weet k ni.

Enigste site waar ik mn gegevens van xbox gebruik is die van xbox zelf.
Dus vind het erg raar.

[PwF]Hchest

Legacy Member
Je kan je gegevens ook beveiligen via Paypal he mensen.

Dont want to be a smartass in zo'n triestige tijden maar goed...

Depresjon

Legacy Member
[PwF]Hchest;15690357 zei:
Je kan je gegevens ook beveiligen via Paypal he mensen.

Dont want to be a smartass in zo'n triestige tijden maar goed...

paypal heeft hier niets mee te maken e.is enkel tot de orde als het hier bvb over een webshop ofzo ging.

Sent from my GT-P1000 using Tapatalk

[PwF]Hchest

Legacy Member
Je kan via de xbox website je CC gegevens beveiligen via PAYPAL dus het is hier echt wel relevant hoor.. :hug:

Depresjon

Legacy Member
[PwF]Hchest;15691570 zei:
Je kan via de xbox website je CC gegevens beveiligen via PAYPAL dus het is hier echt wel relevant hoor.. :hug:

Aah serieus,da wist ik ni.
Mijn excuses.
Als ik mn account terug heb ga ik dat eens bekijken.

[PwF]Hchest

Legacy Member
Geen probleem je kan dit met een goede rep te geven fixen ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan