wings of honour en wings of war vallen mij wat tegen

Tot nu toe blijkt Red Baron II nog altij een van de beteren zo niet de beste...
Ook al is dat toch al een oud spel, flying corps was hier , maar weet niet waar dat naartoe is
ps: tis voor men broer dak het allemaal vraag eigenlijk
Ma wou maar is checken of er nergens een vernieuwde versie van red baron ofzo was, of iets in die aard (que realisme) maar met betere grafs