Archief - WoW patch downloaden gaat heeeeel traag !!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Geoffrey-ke

Legacy Member
Hallo,

Ik ben een nieuwe WoW gamer, en heb voor te beginnen de Battle Chest gekocht met de eerste WoW en Burning Crusade daarbij.
Het gaat goed bij installeren maar bij die instal balk in de launcher gaat het downloaden van de patch heeeeeeeeeel traag, rond de 5 kb/s..... staat hier al 2 dagen aan en is een 0.2 GB opgeschoten. Ben ten einde raad en heb al verschillende dingen geprobeerd en niks werkt. Kan iemand me helpen AUB !!!!! :bow:

dimio111

Legacy Member
Toen ik zeer lang geleden nog wow speelden moest je peer 2 peer uitzetten in je instellingen van je downloader om sneller te downloaden.
Kweet niet of dat nu nog kan... :)

fredje29

Legacy Member
Idd p2p afzetten, ja het kan nog in de launcher bij options; download preferences en dan enable peer-to-peer uitvinken.

T-Blade

Legacy Member
indien telenet: als je upload snelheid aan de cap zit, dan gaat u download snelheid heel traag gaan. zoals vermeld kan je dan inderdaad je P2P uitzetten en download je rechtstreeks van de server. Deze optie maakt het wel trager als je NIET aan die upload cap zou zitten, maar heb gisteren voor mijn vriendin een format gedaan en wow opnieuw gedownload en zat toch aan een 5.9 MB/sec dus denk dat het eerder die upload cap zal zijn door P2P. indien belgacom .. don't ask me :p

Geoffrey-ke

Legacy Member
Ja P2P heb ik verschillende malen afgezet voor een tijd maar blijft gewoon hetzelfde !!!

Heb het gisteren nog eens opnieuw geïnstalleerd en nu krijg ik constant de melding "Your game installation has been damaged. Please run Repair." ... nu doe ik dit en met succes, steeds krijg ik nog altijd die irritante melding. Iemand hier ervaring mee?

Shrimpy

Legacy Member
Minder op stoute websites zitten :naughty:

Maar op een serieuze nota, soms ligt het niet aan u, maar aan het spel zelf hoor. Weet niet of het zou helpen, maar het programma als Administrator openen?

Plutus

Legacy Member
Openen als Administrator helpt ook niet. Ik wou het updaten voor mijn broer maar blijkbaar loopt het wat mank. Op zijn computer blijkt het spel gewoon beschadigd te zijn, daar heb ik de boel gewoon verwijderd.

Op deze pc zit ik met hetzelfde probleem als de TS, het downloaden van updates gaat niet vooruit. Hij start aan ~500 kb/s en binnen de 20 seconden zakt het naar 0 kb/s. P2P staat uit, antivirus staat uit, firewall staat uit :confused:

Telenet Turbonet XL. Geen problemen op de pc, internet loopt ook aan volle snelheid (~30mbps).

Geoffrey-ke

Legacy Member
Manuvdv zei:
Openen als Administrator helpt ook niet. Ik wou het updaten voor mijn broer maar blijkbaar loopt het wat mank. Op zijn computer blijkt het spel gewoon beschadigd te zijn, daar heb ik de boel gewoon verwijderd.

Op deze pc zit ik met hetzelfde probleem als de TS, het downloaden van updates gaat niet vooruit. Hij start aan ~500 kb/s en binnen de 20 seconden zakt het naar 0 kb/s. P2P staat uit, antivirus staat uit, firewall staat uit :confused:

Telenet Turbonet XL. Geen problemen op de pc, internet loopt ook aan volle snelheid (~30mbps).
Jup, alles staat uit en heb hier ook hetzelfde... begint naar de 500 kb/s en gaat dan naar 5 kb/s ofzo, en nu krijg ik het zelfs niet meer aan de gang. Blijf gewoon hangen op die ene foutmelding :( Als Administrator openen helpt niet, je hoort het wel vaak zeggen maar hier doet het in elk geval niks.

Vraag me af, als je nu Wrath of the Lich King en Cataclysm zou kopen en die ook installeren, zou ie het mss dan wel doen? Zou me verwonderen maar weet niet of dit bij iemand heeft geholpen?

Plutus

Legacy Member
Zoals ik in mijn vorige post al zei kreeg ik de pc van mijn broer dezelfde foutmelding, zelfs na een repair. Ik heb het spel dan volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd aan de hand van de Cataclysm-dvd. Toen werkte alles perfect.

Geoffrey-ke

Legacy Member
Manuvdv zei:
Zoals ik in mijn vorige post al zei kreeg ik de pc van mijn broer dezelfde foutmelding, zelfs na een repair. Ik heb het spel dan volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd aan de hand van de Cataclysm-dvd. Toen werkte alles perfect.

Dus je hebt alle uitbreidingen tot Cataclysm? .... Kan je eens juist uitleggen wat je exact gedaan hebt, zelf heb ik de uitbreidingen nog niet maar heb het wel al eens opnieuw geinstalleerd maar helpt niet.

Plutus

Legacy Member
Gewoon uninstall, dvd er in en begonnen. Na een halfuurtje was alles klaar en kon hij spelen.

Op de andere computer heb ik nu hetzelfde geprobeerd: uninstall, install en hij blijft zowat hangen bij het downloaden. Snelheid schommelt nu rond 10-15kb/s :confused: tevens geeft Blizzard Downloader de melding dat er een firewall actief is. Zowel Windows Firewall als firewall van antivirus (Bullguard) staan volledig uitgeschakeld. Aan de router kan het niet liggen, aangezien andere computers geen probleem hebben.

Geoffrey-ke

Legacy Member
Ben naar een maat van me geweest en met zijn DVD's gedaan, lukt ook niet :s
Ga nog es proberen nu om alles eraf te gooien en te installeren MET Wrath of the Lich King en Cataclysm, als het dan niet lukt heel mn laptop resetten naar fabrieksinstellingen. Anders weet ik het ook niet meer, er moet toch iets zijn dat die patch download tegenhoudt ....:oink:

Takashi

Legacy Member
Geoffrey-ke zei:
Ben naar een maat van me geweest en met zijn DVD's gedaan, lukt ook niet :s
Ga nog es proberen nu om alles eraf te gooien en te installeren MET Wrath of the Lich King en Cataclysm, als het dan niet lukt heel mn laptop resetten naar fabrieksinstellingen. Anders weet ik het ook niet meer, er moet toch iets zijn dat die patch download tegenhoudt ....:oink:
je hebt enkel de cataclysm dvd nodig, het is nutteloos of te installeren van vorige expanties en dan te updaten, Cataclysm DVD installeerd het volledig spel inclusief alle vorige expanties.

Geoffrey-ke

Legacy Member
Takashi zei:
je hebt enkel de cataclysm dvd nodig, het is nutteloos of te installeren van vorige expanties en dan te updaten, Cataclysm DVD installeerd het volledig spel inclusief alle vorige expanties.
Ok, bedankt

Plutus

Legacy Member
Is het probleem al opgelost?
Ik vind echt niets, Blizzard Downloader blijft steeds hangen op een belachelijk lage snelheid van enkele kb/s. Wel staat hij ondertussen op geel ('Available') waardoor je gewoon kan spelen en de benodigde data ingame wordt gedownload, zonder dat je er last van hebt. Eens je daar geraakt ben je dus eigenlijk vertrokken.

Ik heb het om te testen eens geïnstalleerd op mijn pc en hier loopt het ook vlot, Blizzard Downloader is nu gas aan het geven @ 3,7 mb/s, zoals het zou moeten zijn.

Geoffrey-ke

Legacy Member
Manuvdv zei:
Is het probleem al opgelost?
Ik vind echt niets, Blizzard Downloader blijft steeds hangen op een belachelijk lage snelheid van enkele kb/s. Wel staat hij ondertussen op geel ('Available') waardoor je gewoon kan spelen en de benodigde data ingame wordt gedownload, zonder dat je er last van hebt. Eens je daar geraakt ben je dus eigenlijk vertrokken.

Ik heb het om te testen eens geïnstalleerd op mijn pc en hier loopt het ook vlot, Blizzard Downloader is nu gas aan het geven @ 3,7 mb/s, zoals het zou moeten zijn.

Mja ik zat nog niet in het geel dus kon nog niet spelen, tof voor je dat je eindelijk al kan spelen :D
Ik ga het nu nog eens installeren, ik hou je op de hoogte :)

Geoffrey-ke

Legacy Member
Manuvdv zei:
Is het probleem al opgelost?
Ik vind echt niets, Blizzard Downloader blijft steeds hangen op een belachelijk lage snelheid van enkele kb/s. Wel staat hij ondertussen op geel ('Available') waardoor je gewoon kan spelen en de benodigde data ingame wordt gedownload, zonder dat je er last van hebt. Eens je daar geraakt ben je dus eigenlijk vertrokken.

Ik heb het om te testen eens geïnstalleerd op mijn pc en hier loopt het ook vlot, Blizzard Downloader is nu gas aan het geven @ 3,7 mb/s, zoals het zou moeten zijn.
Jup hier lukt het eindelijk !!!! Hij zit al een stukje in het geel en is al speelbaar dus het gaat heel goed nu :) Je pc resetten naar fabriek is dus een goede oplossing ;)

Lorvet

Legacy Member
Maar om op de vraag van TS te antwoorden; mijn broertje wou opnieuw op WoW beginnen en ik moest WoW dan herinstalleren. De downloader bleef op enkele kB/s hangen dus dat was niet echt al te handig. Het was echter nogal snel opgelost toen ik alle files van mijn neef (die ook WoW speelt) kopieerde naar een externe HD en dan weer naar onze PC, ging direct dan. Dus het beste dat je kan doen is iemand zoeken die alle files heeft staan en dan door manueel te kopiëren en plakken het op te lossen. Als iemand een handigere methode heeft mag hij die altijd zeggen natuurlijk!

Geoffrey-ke

Legacy Member
On-topic blijven aub !!! ... en ja het beste dat ik heb gevonden is gewoon of alle files overzetten op een externe HD of simpel je hele pc resetten naar fabrieksinstellingen. Er zal altijd iets zijn dat de install tegenhoud
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan