ul3m8
Legacy Member
Hi iedereen,
Ik vroeg me af, als ik nu pas een account aanmaak en een jaarabonnement neem op WOW, krijg ik dan nog steeds diablo 3 gratis bij de release? Of was dit enkel geldig tot een bepaalde datum? Het is misschien een domme vraag maar misschien weet iemand of dit niet het geval is? Ik veronderstel dat je de mount er niet meer erbij krijgt?(update: Mists of Pandaria)
Alvast bedankt,
ul3m8
Ik vroeg me af, als ik nu pas een account aanmaak en een jaarabonnement neem op WOW, krijg ik dan nog steeds diablo 3 gratis bij de release? Of was dit enkel geldig tot een bepaalde datum? Het is misschien een domme vraag maar misschien weet iemand of dit niet het geval is? Ik veronderstel dat je de mount er niet meer erbij krijgt?(update: Mists of Pandaria)
Alvast bedankt,
ul3m8