PinkyNTheBrain
Legacy Member
Hey,
Ik zit met een vreemd probleem. Ik wou vandaag 2 Wii motes aansluiten om DKC Returns te spelen. En als ik dan op controllers instellen duw en zo 1 & 2 inhoudt voor de juiste controller volgorde, herkent hij er maar 1.
Allebei samen lukt niet, wel telkens één apart. Is er een speciale techniek voor ofzo
vroeger lukte dit wel op deze manier.
Ik zit met een vreemd probleem. Ik wou vandaag 2 Wii motes aansluiten om DKC Returns te spelen. En als ik dan op controllers instellen duw en zo 1 & 2 inhoudt voor de juiste controller volgorde, herkent hij er maar 1.
Allebei samen lukt niet, wel telkens één apart. Is er een speciale techniek voor ofzo
vroeger lukte dit wel op deze manier.