Archief - Welke gametype verkies jij?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke gametype verkies jij?


  • Totaal aantal stemmers
    55
  • Opiniepeiling gesloten.

Fenumeher

Legacy Member
Wij draaien met onze clan een server van conquest large atm (32vs32) en ik merk toch dat veel mensen minder en minder interesse hebben in deze gamemode door de gelimiteerde keuze aan aangepaste maps.
Zo merk je al snel dat "Seine Crossing" en "Operation Metro" bijna niet te spelen zijn in die gamemode puur omdat er geen teamplay meer inzit maar het gewoon een spamfeest is.

Nu vroeg ik mij af wat er na een week toch het plezantste is uitgekomen bij de 9livers. Verkiezen jullie een klein of groot gevecht?

Bedankt voor de medewerking! :)

Anopheles

Legacy Member
Gewoon standaard Rush, enkel hectiek rond de objectives en nog voldoende ruimte voor strategie en squad flanking !

LifeAspect

Legacy Member
conquest 16vs16 want conquest large sucks in most maps.

Fenumeher

Legacy Member
Ja spijtig wel eigenlijk he... hopelijk met de DLC maps erbij moeten we het niet enkel houden bij caspian border, operation firestorm, kharg island en mss canals (al is die ook serieus te druk op momenten).

Fr33z

Legacy Member
de drukte moet er zijn, anders word het zo saai als er telkens niets te zien is, er zijn ook plekken waar het niet constant druk is, zie zijn ook fijn maar dan enkel met jets of tanks :p

Ik hou zo eerder van maps met een stadskern en buitenom openvlaktes

Neoken

Legacy Member
40vs40 is niet mogelijk hé. Allicht bedoelde je 20vs20. :p

Ik heb het liefst conquest met een playerlimiet van 40-50 man. Niet té druk zodat je nog wat ruimte hebt om te bewegen, maar ook niet té leeg. En aub geen metro of seine in de maprotatie, want dat zijn echt kutmappen. CQC in urban setting op zich is geen slecht idee, maar die mappen zijn gewoon massive chokepoints die altijd uitmonden in een spamfest.

Rush is ook wel fijn, maar dan enkel 16vs16 (liever eigenlijk 12v12, maar waar vind je dat?), en al zeker niet op mappen zoals metro en seine, want daar winnen de verdedigers zowat altijd. Nu ik erbij nadenk, ik heb tot nu toe nog steeds geen Rush ronde gewonnen als aanvallend team. Dat was in BC2 toch wel wat anders. :s

Bl3ssTheFall

Legacy Member
Conquest large 32v32 is wel fijn... Alleen zijn sommige maps écht niet balanced *cough* Metro *cough*

misterhahn1

Legacy Member
Conquest 32 vs 32. Alleen metro suckt in deze modus.

Fenumeher

Legacy Member
Karkand en Peninsula gaat nipt zijn voor 64 peisk maar Oman en wss Wake zal wel perfect zijn hiervoor (zoals Caspian).

Ik wissel graag af tegenwoordig want die 32vs32 kan ik maar een beperkte tijd echt hebben. Ik plan graag een aanval ipv gewoon langs alle kanten beschoten te worden zonder zodat ge niet kunt bewegen.

Anoniem05

Legacy Member
Ja ik kijk ook wel uit naar de aankomende DLC.

Eigenlijk vind ik Caspian Border, Operation Firestorm en Kharg Island de fijnste maps aangezien die nog open zijn.


Het is vooral de positionering van de vlaggen, clusterfuck imminent :p

Katoom

Legacy Member
Conquest large, ik speel eigenlijk niets anders.:p DM en rush al een paar keer geprobeerd maar het spreekt mij niet echt aan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan