Fenumeher
Legacy Member
Wij draaien met onze clan een server van conquest large atm (32vs32) en ik merk toch dat veel mensen minder en minder interesse hebben in deze gamemode door de gelimiteerde keuze aan aangepaste maps.
Zo merk je al snel dat "Seine Crossing" en "Operation Metro" bijna niet te spelen zijn in die gamemode puur omdat er geen teamplay meer inzit maar het gewoon een spamfeest is.
Nu vroeg ik mij af wat er na een week toch het plezantste is uitgekomen bij de 9livers. Verkiezen jullie een klein of groot gevecht?
Bedankt voor de medewerking!
Zo merk je al snel dat "Seine Crossing" en "Operation Metro" bijna niet te spelen zijn in die gamemode puur omdat er geen teamplay meer inzit maar het gewoon een spamfeest is.
Nu vroeg ik mij af wat er na een week toch het plezantste is uitgekomen bij de 9livers. Verkiezen jullie een klein of groot gevecht?
Bedankt voor de medewerking!


