Archief - Welke games zijn zeldzaam?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cowgirl Henk

Legacy Member
Kan iemand mij vertellen welke NES en SNES games zoal zeldzaam zijn? Ik zit hier zelf nog met een paar games, maar heb er totaal geen zicht op bij welke categorie ze behoren, en wil ze gebruiken om games te ruilen.
Vandaar dat ik het mij afvroeg.
Alvast bedankt!

pieterm

Legacy Member
Ik weet eigenlijk niet wat men bedoelt met zeldzaam. Ja, ok, iets dat je weinig vindt, maar eigenlijk zijn die spelletjes zoveel geproduceerd geweest, op enkele uitzonderingen na.

Het is misschien handiger moest je je spelletjes die je te ruil hebt eens opnoemen. Ook is het van belang in welke staat ze zijn en of ze met boekje en doosje zijn.

Cowgirl Henk

Legacy Member
mja, de spelletjes waar ze u de kop mee ingooie (om het zo maar te zegge) gelijk de mario bros spelen. Dat zijn volgens mij toch de spelen die niet zeldzaam zijn. Allé, en ik merk toch ook overal dat de spelen verschillen in prijs. Welke zijn dan degene die duurder zijn, om het anders te stellen?

Ik heb hier nog liggen:
voor NES:
The Bugs Bunny Blowout
Super Off Road
Bionic Commando
Little Nemo Dream Master

voor SNES:
Tiny Toon Wild & Wacky Sports

Allemaal zonder doosje en boekje jammergenoeg :(

VirToX

Legacy Member
bionic commando en offroad heb ik al veel zien staan op ebay, wel nog nooit met doosje en boekje ....

Cowgirl Henk

Legacy Member
Xbox°01 zei:
Ga je echt bitterweinig van krijgen, vermoed ik.

Mja, tis nie echt om te krijgen. Allé, tis nie de bedoeling om er geld uit te slaan, ma ik wil ze eerder gebruiken om te ruilen.

VirToX

Legacy Member
die bugs bunny en tiny toon wil ik wel ruilen ze ;)
kheb ook nog wa dubbele liggen

Cowgirl Henk

Legacy Member
Mja, ik ben vooral op zoek naar Bubble Bobble voor de NES.

bhytre

Legacy Member
Wel de beste spellen zijn meestal ook degenen die niet lang overblijven,dus die zijn ook wel veel waard.Maar zoals iemand hierboven zei,als het boekje en doosje ontbreekt daalt het snel in prijs.
Chrono trigger (VS) kan wel tot 120 euro opbrengen op ebay naargelang de staat van het spel(beste rpg van squaresoft op de snes)
Final fantasy games voor de nes en snes(VS versies) hebben ongeveer een waarde van 30-200 euro,en voor 200 euro bedoel ik dan een factory sealed spel,wat ook voor vele collectors een meerwaarde is.Dus het hangt een beetje af van verschillende factoren hoeveel een spel waard is of niet.

bhytre

Legacy Member
cowgirl henk als je echt zonder problemen dat spel bubble bobble wilt vinden dan moet je op ebay een kijkje nemen :p

BiZi

Legacy Member
Bubble Bobble voor nes is vrij zeldzaam in de US. In europa valt dat goed mee. Ge kunt een cart. voor rond de 12 euro op de kop tikken.

Uw games die ge wilt weg doen zijn niet zeldzaam. Allemaal in de prijsklasse van 3 a 5 / cart MAX.

Mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan