Archief - weeral admin abuse

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fenumeher

Legacy Member
ik begin het tegenwoordig serieus op men zenuwen te krijgen van die admins op de telenet server. Als je maar 1 ding zegt van "domme us-lopers" en ze zijn er zelf bij betrokken hebt ge het al zitten. ZOnder enige waarschuwing of iets bannen ze u van de server. Wanneer het op zoiets neerkomt moet men eerst vragen wat er mis is en dan zien wat men er aan kan doen i.p.v. :" ja das dan spijtig hé" te zeggen. Het is ofwel een goede admin ofwel geen admin.

ps.: dit is niet voor alle admins maar zo voor de paar(waar ik geen namen zal noemen). Ik weet dat er nog mensen zijn die dit denken.
Dank u.

grasspriet

Legacy Member
ja, dat begint de laatste tijd toch wel vrij vaak te gebeuren, en ook als je ingame iets wilt reporten en ze zien dan da ge 2 keer door dezelfde getked zijt, dan zeggenze meestal tzal wel ni expres zijn geweest ofzo , of zo erg is da nu ook weer ni !! maar ik dacht dat het de taak van de admins was om ze te kicken



wrm werkt auto team niet meer? mssn moeten ze dat toch maar eens gaan repareren want nu is het soms echt niet te doen

K3nsh1n

Legacy Member
groot gelijk
net een admin zien flamen :S en dat is volwassen.. lol

str0ntj3

Legacy Member
auto team kan nie worden aangezet door admins
ze moeten daarvoor naar het serverpark
da werd vroeger via mantis geregeld
maar nu die geen admin meer is mag da nie meer gebeuren
en moet er dus 1 van de admins tijd vinden om daar naartoe tegegaan en dat in te stellen.

str0ntj3

Legacy Member
K3nsh1n zei:
groot gelijk
net een admin zien flamen :S en dat is volwassen.. lol
mogen die dan ook nie eens kwaad worre?
:unsure:

tzouden abnormalen zijn als ge da nie wordt.
Soms wordt er echt langst hun oren gezaagd
(ook door mij i know :music: )
tkan ook is ff teveel worden.

ik vind dat de admins goed hun werk doen.
Al die ambetanterikken moeten gwn uit de server
die verzieken de boel...

Rapturo

Legacy Member
Als ge klachten hebt over nen admin, 1 adres : pm mij op irc
Hier threads gaan openen lost gene zak op, integendeel zelfs, ge lokt er nie anders dan geflame en dergelijke mee uit. Bijgevolg worden dergelijke topics meteen gesloten zoals dat ook nu het geval zal zijn.


Wij bannen nie zomaar in het wilde weg, miss kan je eens tijdelijk gebanned worden maar elke ban langer dan 24h moet langs mij passeren dus dat kan het al niet zijn. Admins bannen niet zonder reden dus ge moet wel al iet uitsteken eer we dat doen.


Nogmaals ik ben bereid naar elke klacht of opmerking te luisteren mor ge moet dan wel de moeite doen om mij te komen opzoeken op irc, mijn deur staat altijd open :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan