Fenumeher
Legacy Member
ik begin het tegenwoordig serieus op men zenuwen te krijgen van die admins op de telenet server. Als je maar 1 ding zegt van "domme us-lopers" en ze zijn er zelf bij betrokken hebt ge het al zitten. ZOnder enige waarschuwing of iets bannen ze u van de server. Wanneer het op zoiets neerkomt moet men eerst vragen wat er mis is en dan zien wat men er aan kan doen i.p.v. :" ja das dan spijtig hé" te zeggen. Het is ofwel een goede admin ofwel geen admin.
ps.: dit is niet voor alle admins maar zo voor de paar(waar ik geen namen zal noemen). Ik weet dat er nog mensen zijn die dit denken.
Dank u.
ps.: dit is niet voor alle admins maar zo voor de paar(waar ik geen namen zal noemen). Ik weet dat er nog mensen zijn die dit denken.
Dank u.

en dat is volwassen.. lol
)
