Archief - WCG Busan South-Korea

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

willonic

Legacy Member
World Cyber Games iemand?
Starcraft 2 is ook van de partij.
En nog belangrijker, 1 belg
Namelijk Orly van de LowLandLions.

WCG is eigelijk de Olympische spelen van het e-sports. :)

own3D.tv - World Cyber Games 2011 Grand Final

EDIT:
Alvast een paar opmerkingen.
-wa een kutmuziek da tussen de games afspelen.
-kwaliteit erbarmelijk slecht (best = 360p) in een 4:3 ratio
-WCG website bolt langs alle kanten... =/


Het wordt weer zoo'n toernooi.

wireke

Legacy Member
Orly gewonnen tegen idra maar zowel idra als Orly niet door hun poule.

PFUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

edit: Groupstages maar BO1 :/

Maidrion

Legacy Member
In vergelijking met andere toernooien dat we dit jaar al gezien hebben is dit wel heel magere koek zoals in de OP al vermeld. Kan best leven met 480p streams maar dit is echt wel pover en daarboven ook dat er geen toegewijde stream voor elk game is.

Jona

Legacy Member
Orly speelt de laatste tijd wel goed, twee ronde gehaald in DreamHack Winter en toch een verdienste plaatst (3de) (4-2) in de groep op de World Cyber Games 2011.

maartendq

Legacy Member
WCG is niet meer wat het geweest is. Tegenwoordig hebben tornooien als MLG en Dreamhack veel meer geloofwaardigheid dan de World Cyber Games.

Raaf

Legacy Member
lol 10 jaar geleden had WCG eigenlijk ook niet zo veel geloofwaardigheid vind ik :)

Voor CS had je toen bvb. CPL of een ESWC en zo... Ginder moest er dan één team per land gaan... Zeer onlogisch aangezien er bvb 5 Zweedse teams waren die het konden winnen en dan mocht er maar 1 meedoen. Of toch iets in die aard.

maartendq

Legacy Member
Raaf zei:
lol 10 jaar geleden had WCG eigenlijk ook niet zo veel geloofwaardigheid vind ik :)

Voor CS had je toen bvb. CPL of een ESWC en zo... Ginder moest er dan één team per land gaan... Zeer onlogisch aangezien er bvb 5 Zweedse teams waren die het konden winnen en dan mocht er maar 1 meedoen. Of toch iets in die aard.

Wat starcraft: Brood War (Starcraft is de enige esport game die me interesseert) betrof hadden ze toch iedere keer maar mooi de betere spelers en Tasteless als caster.

Tasteless tijdens z'n Brood War periode was echt een stuk beter en enthousiaster dan nu met SC2. Hij wist écht veel over BW.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan