willonic
Legacy Member
World Cyber Games iemand?
Starcraft 2 is ook van de partij.
En nog belangrijker, 1 belg
Namelijk Orly van de LowLandLions.
WCG is eigelijk de Olympische spelen van het e-sports.
own3D.tv - World Cyber Games 2011 Grand Final
EDIT:
Alvast een paar opmerkingen.
-wa een kutmuziek da tussen de games afspelen.
-kwaliteit erbarmelijk slecht (best = 360p) in een 4:3 ratio
-WCG website bolt langs alle kanten... =/
Het wordt weer zoo'n toernooi.
Starcraft 2 is ook van de partij.
En nog belangrijker, 1 belg
Namelijk Orly van de LowLandLions.
WCG is eigelijk de Olympische spelen van het e-sports.

own3D.tv - World Cyber Games 2011 Grand Final
EDIT:
Alvast een paar opmerkingen.
-wa een kutmuziek da tussen de games afspelen.
-kwaliteit erbarmelijk slecht (best = 360p) in een 4:3 ratio
-WCG website bolt langs alle kanten... =/
Het wordt weer zoo'n toernooi.