BelgianTerror
Legacy Member
[eSports] Wat is het meeste 'eSports' in StarCraft II?
Gewoon omdat ik curieus ben post ik het hier, laat jullie stemmen eens horen op zowel de frontpage als het forum aub =D ik stem resoluut voor TLO <3 Sorry Hysky, banelings is een goed muziekske maar ik kom helemaal heet van TLO zen baard xd
Gewoon omdat ik curieus ben post ik het hier, laat jullie stemmen eens horen op zowel de frontpage als het forum aub =D ik stem resoluut voor TLO <3 Sorry Hysky, banelings is een goed muziekske maar ik kom helemaal heet van TLO zen baard xd
