Vincort
Legacy Member
Ik kon moeilijk geloveb dat er geen topic was omtrent 1.6 wars, clans, lans, etc. Is de 1.6-9l-scene zo dood?
Anyway, ik ben met enkele vroegere leden van mijn dods-team van van zinnens om een 5vs5-team op te starten in 1.6. Ik ben echter al jaren inactief op 1.6, en mijn kennis is dus ook ietwat beperkt. Twee vraagjes ook:
1. zijn hier nog Belgische spelers (of clans!) actief?
2. is mIRC nog steeds een goede "bron" van opponents?
Anyway, ik ben met enkele vroegere leden van mijn dods-team van van zinnens om een 5vs5-team op te starten in 1.6. Ik ben echter al jaren inactief op 1.6, en mijn kennis is dus ook ietwat beperkt. Twee vraagjes ook:
1. zijn hier nog Belgische spelers (of clans!) actief?
2. is mIRC nog steeds een goede "bron" van opponents?

tzlefde met de 1.6 be scene 