[BGT]IceCube
Legacy Member
Ik was een skirmish aant doen op standard difficulty en het ging redelijk maar na een tijd had de vijand dreadnoughts en predators enz.
Ik dus braafjes een marinesquad uitgerust met 4 raketwerpers en elke nieuw squad op zen minst 1 raketwerper.
Wat bleek nu die idioten schoten NOOIT raak op een vehicle. Op mannekes schoten ze raak met die raketwerpers maar op vehicles NOOIT.
Die raketten vlogen er altijd door of over, natuurlijk heb ik dat gevecht verloren, ik kon geen vehicles stoppen.
Heeft er iemand dat probleem en belangrijker: is er iets aan te doen?
Ik dus braafjes een marinesquad uitgerust met 4 raketwerpers en elke nieuw squad op zen minst 1 raketwerper.
Wat bleek nu die idioten schoten NOOIT raak op een vehicle. Op mannekes schoten ze raak met die raketwerpers maar op vehicles NOOIT.
Die raketten vlogen er altijd door of over, natuurlijk heb ik dat gevecht verloren, ik kon geen vehicles stoppen.
Heeft er iemand dat probleem en belangrijker: is er iets aan te doen?
.
.