Archief - Warhammer: Dawn of War probleem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[BGT]IceCube

Legacy Member
Ik was een skirmish aant doen op standard difficulty en het ging redelijk maar na een tijd had de vijand dreadnoughts en predators enz.

Ik dus braafjes een marinesquad uitgerust met 4 raketwerpers en elke nieuw squad op zen minst 1 raketwerper.

Wat bleek nu die idioten schoten NOOIT raak op een vehicle. Op mannekes schoten ze raak met die raketwerpers maar op vehicles NOOIT.

Die raketten vlogen er altijd door of over, natuurlijk heb ik dat gevecht verloren, ik kon geen vehicles stoppen.

Heeft er iemand dat probleem en belangrijker: is er iets aan te doen?

Destr0yer

Legacy Member
meer squads
zelf voertuigen
early game de vijand niveel recource points laten pakken

oefenen

...
;) :niceone: tzal wel lukke

[BGT]IceCube

Legacy Member
Nee, ik weet wat ik moet doen maar ik kan met mijn roket laucnhers niks doen tegen voertuigen want die raketten vliegen er altijd door of naast.

Als ik dat niet kan oplossen zijn mijn squads vogels voor de kat want zonder bazookas tegen vehicles moet je er al ferm wat tegen gooien eer die voertuigen kapot zijn.

ToasT

Legacy Member
ik heb daar totaal geen probleem mee, rocket launchers zijn de enigste upgrade's die ik pak maar ik heb ook wel een sqaud of 8. Die zijn zalig goe tegen buildings, beetje minder tegen dreadnaughts maar nog altijd goe genoeg en tegen infantry is die geweldig goe om hun morale te verminderen.

Ik turtle altijd, zet een heel goeie defence op (8 turrets of meer) en dan begin ik pas te expanden. Ik haal zo 3 hard AI's onderuit.

Ook iets handig is om zoveel mogelijk hell fire dreadnaughts klaar te stomen in je orbital relay station en dan met een land speeder wat gaan scouten. Van zodra zijn basis zichtbaar is, drop je daar gewoon een stuk of 8 dreadnaughts in, onmiddellijk upgraden en die gebouwen smelten voor de zon.

Anoniem05

Legacy Member
geef ze advanced targeters, dan worden die missiles geleide missiles, maak je squads zo groot mogelijk, dus 10 man, steek dr ne librarian bij, of uwe forcecommander , dan schieten ze wel raak

backup met een assaultsquad met meltabombs + hellfire dreadnought met twin-linked lascannones en hupsa, bye bye predatorekes

god, ik hou van het echte originele spel, maar op de pc wordt de manier van vechten zo goe weergegeven hé

als da uitkomt kannek via pc tege de mensen waar ik normaal int echt tege vecht spelen, gonna be loads of fun =D

Archangelus

Legacy Member
Hmm, geen idee wa gij verkeerd gedaan hebt IceCube, maar ik heb nog nooit problemen gehad met vehicles... Buiten die keer dat ik overrompeld werd door Dreadnoughts en mijn Marines voor mijn ogen uiteengereten werden ;)

[BGT]IceCube

Legacy Member
Ik weet hoe het voelt om te zien hoe je marines aan stukken worden gereten. Je plengt 1 traan en begint er en masse bij te produceren :p .

Nu schieten ze wel raak en ik heb niks speciaals gedaan, mss waren ze het beu om dood te gaan :D .

Anyway thx voor de hulp, ook al heeft het probleem zichzelf opgelost.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan