Ik heb Dead Island en vind het wel een toffe game. Je kan met gemak en veel plezier alleen spelen. Je kan ook alleen beginnen en tijdens het spelen krijg je vaak een kader waarin staat '[Username] is nearby, Press ... to join. waardoor je samen kan spelen.
Ik vind het alvast de moeite waard