ZALIGE spel , kben al paar dagen met de beta aan het spelen.
trekt helemaal niet op warcraft 3 ... wa micro ? een heavy wapen aan je squad geven? ik vind micro ook ambetant maar dit is echt wel te doen, 't is meer je squaddies customizen, en de fights zijn zooooo spectaculair, duren nog lang en zijn meestal grof: mechs kunnen een vaag geven aan die infanteristen en ze vliegen naar elke richtingen, sommige blijven plakken aan een bijl van zo een duivel om dan een kilometer weg te vliegen wanneer ie ze deraf schud ...je manschappen die je in't begin kan maken blijven belangrijk gedurende het hele spel omdat je ze juist zwaarder kan maken , moet je tegen tanks opnemen ? schaf dan gewoon rocket launchers aan , enz..
en neen ik ben geen warhammer fanaat , eigelijk ken ik daar niks van maar door dit spel krijg ik wel interesse in deze.