Archief - waarom kan ik geen merc's act5 kopen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KingOfWoods

Legacy Member
mss al hier eens gestaan maarja kzou niet weten op welk 5 letter woord te zoeken.
Ik heb dus sorc, maar dat maakt niet veel uit want ik heb dit met elk char.
Ik doe alle quests, act1 act21 enz....
Kga in act 5 doe die klerel zijn q en wil dan mercje kopen.
Kzie enkel takl en cancel staan.
Als ik merc in act2 gekocht heb kan ik bij die kerel wel rehire doen, maar nooit geen nieuwe kopen????

Kan iemand dit even explainen

THX

Croisis

Legacy Member
Streaker zei:
mss al hier eens gestaan maarja kzou niet weten op welk 5 letter woord te zoeken.
Ik heb dus sorc, maar dat maakt niet veel uit want ik heb dit met elk char.
Ik doe alle quests, act1 act21 enz....
Kga in act 5 doe die klerel zijn q en wil dan mercje kopen.
Kzie enkel takl en cancel staan.
Als ik merc in act2 gekocht heb kan ik bij die kerel wel rehire doen, maar nooit geen nieuwe kopen????

Kan iemand dit even explainen

THX

Waar the hell is Act 21 ????
Bij mij staan der maar 5 acts, wat een rip-off.

dl_flodeklojo

Legacy Member
wtf?!
bende spambeesten....zolang er bij q2 nog niet 'quest completed' staat kunt ge geen barb merc krijgen. Maak dus nieuw spel en doe de quest opnieuw...

KingOfWoods

Legacy Member
Eerst en vooral vind ik jullie allemaal heel vriendelijk en vooral grappig.
Die format c: was zo een vernieuwende mop en zo :rofl:

Ik kom da hier niet vragen als ik mijn quests niet goed zou hebben gedaan.
Ik had dit probleem al op de 1.09.
Kheb ondertussen al 10 keer pc geformateerd tot dit tijdstip en kvond het tijd worden om het dan maar eens rond te vragen.

Bedankt allemaal voor jullie hulp.

XRH_RealWarrior

Legacy Member
Streaker zei:
Eerst en vooral vind ik jullie allemaal heel vriendelijk en vooral grappig.
Die format c: was zo een vernieuwende mop en zo :rofl:

Ik kom da hier niet vragen als ik mijn quests niet goed zou hebben gedaan.
Ik had dit probleem al op de 1.09.
Kheb ondertussen al 10 keer pc geformateerd tot dit tijdstip en kvond het tijd worden om het dan maar eens rond te vragen.

Bedankt allemaal voor jullie hulp.
aangezien er hier (buiten 1 reply) ni veel nuttigs sta, speelde nl, l + diff da ge missie wilt, dan zal ik u ne keer helpen...

KingOfWoods

Legacy Member
Als ik zeg dat ik alle quests heb gedaan zijn ze dus goed gedaan.
Kspeel al 2 of 3 jaar diablo dus kdenk wel dat ik weet wanneer een q goes is en wanneer niet.
Om op u vraag te antwoorden: JA ik heb runekes gekregen.
Zoals met elk ander char en in 1.09.
Daar kreeg ik ook runeke's maar geen merc

dl_flodeklojo

Legacy Member
sorry é, ik wil maar helpen....
maar aangezien je toch zoveel ervaring hebt, zal je het nie nodig hebben
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan