Archief - waar blijft die plane??(poe)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sypro9000

Legacy Member
bedoelde die 30TU22 ? of welke het zijn allemaal kleintjes voor mij .

warelfs

Legacy Member
sypro9000 zei:
bedoelde die 30TU22 ? of welke het zijn allemaal kleintjes voor mij .
ik bedoel op die foto war die grote en die warte staan die grote bedoel ik :p oo die ziet er cool uit

warelfs

Legacy Member
ne ik denk erder 2 om het 2 luiken heeft ( ja 4 maa tegen over elkaar:p)

Pure_evil

Legacy Member
warelfs zei:
ne ik denk erder 2 om het 2 luiken heeft ( ja 4 maa tegen over elkaar:p)

:offtopic: Na een kwartier ontcijferen ben ik er dan uiteindelijk gedeeltelijk uitgeraakt, wat de bedoeling is van dat tussen haken blijft me echter een raadsel. :offtopic:

Remi

Legacy Member
mijnen insziens zullen er eerder 2 piloten kunnen plaatsnemen in het grote vliegtuig, dit omwille van de 2 luiken die openstaan. ( eigenlijk zijn er vier luiken te zien , doch ze staan tegenover elkaar)


Wss was dit een reactie op het feit dat iemand opmerkte dat je met 15 man op het vliegtuig kon. De achteloze poster merkte hoogstwaarschijnlijk het kleine 2letterwoordje OP niet op, en meende te lezen IN.. vandaar zijn poging tot correctie van het getal 15, met bijhorende puzzel voor zij die te veel tijd hebben.

Hij verdedigde zijn stelling dat er maar 2 piloten zijn omwille van de luiken, door te melden dat er wel degelijk 4 luiken te zien zijn, doch deze over elkaarstaan en zo waarschijnlijk bedoeld zijn om plaats te bieden aan een linkshandige of rechtshandige piloot :ironic:

Een goeie basis is het feit dat een auto met 2 deuren ook maar plaats bied aan 1 bestuurder... gaan we echter verder en nemen we een auto met 4 deuren, komen we tot de conclusie dat er ook maar 1 bestuurder is. Is er mss maar 1 piloot?

Een andere mogelijke verklaring is dat er wel degelijk enkel plek is voor 2 piloten. De 4 luiken zijn een Justin-truk... Als je ziet dat er links van u een horde fans staat te wachten, opent u gewoon het rechterluik en kan u ongezien ontsnappen aan de handtekeningenjagers.

Kort samengevat is dit een duister mysterie, dat de nodige opheldering nog zal moeten ervaren...

Rapturo

Legacy Member
Remi zei:
mijnen insziens zullen er eerder 2 piloten kunnen plaatsnemen in het grote vliegtuig, dit omwille van de 2 luiken die openstaan. ( eigenlijk zijn er vier luiken te zien , doch ze staan tegenover elkaar)


Wss was dit een reactie op het feit dat iemand opmerkte dat je met 15 man op het vliegtuig kon. De achteloze poster merkte hoogstwaarschijnlijk het kleine 2letterwoordje OP niet op, en meende te lezen IN.. vandaar zijn poging tot correctie van het getal 15, met bijhorende puzzel voor zij die te veel tijd hebben.

Hij verdedigde zijn stelling dat er maar 2 piloten zijn omwille van de luiken, door te melden dat er wel degelijk 4 luiken te zien zijn, doch deze over elkaarstaan en zo waarschijnlijk bedoeld zijn om plaats te bieden aan een linkshandige of rechtshandige piloot :ironic:

Een goeie basis is het feit dat een auto met 2 deuren ook maar plaats bied aan 1 bestuurder... gaan we echter verder en nemen we een auto met 4 deuren, komen we tot de conclusie dat er ook maar 1 bestuurder is. Is er mss maar 1 piloot?

Een andere mogelijke verklaring is dat er wel degelijk enkel plek is voor 2 piloten. De 4 luiken zijn een Justin-truk... Als je ziet dat er links van u een horde fans staat te wachten, opent u gewoon het rechterluik en kan u ongezien ontsnappen aan de handtekeningenjagers.

Kort samengevat is dit een duister mysterie, dat de nodige opheldering nog zal moeten ervaren...

post van de maand :rofl:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan