OPF is toch wel pakske anders dan BF:V of BF42
OPF was vrij moeilijk en eigenlijk eerder simulatie dan puur gamen....
De Battlefield reeks is...mja, soms moeilijk, soms makkelijk (hangt vooral van de online tegenstanders af)...maar tis vooral meer arcade gericht...kbedoel: wapens etc zijn zoals in het echt...maar veel zaken zijn makkelijker gemaakt (bijv. een helikopter)
Als ge twijfelt tussen de 2 BF's... natuurlijk hangt veel van je eigen smaak af...ga je voor een Vietnam setting of ben je eerder te vinden voor wat Wereld oorlog 2 gedoe?
Enige verschil is dat BF42 een afgewerkter product is dan BF:V...dus aan u de keuze: een nieuwer spel met "beter" gfx maar wel een pak bugs of een iets ouder spel met gewoon goede gfx maar weinig bugs