Archief - vraagske over mx510

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BMW lover

Legacy Member
ik heb dus de mx510 maar ik kan de 3knopjes die in lijn staan met mijn muiswiel niet instellen hoe komt dit is er een manier dat ik dit toch kan?

dank u bij voorbaat

BMW lover

Legacy Member
kben niet echt een computerfreak dus mss wel een domme vraag waar vind ik die?

BMW lover

Legacy Member
heb die driver geinstaleerd maar ik kan nog steeds die knoppen niet instellen
hoe komt dit ik bedoel dus wel in unreal he

2-Gman

Legacy Member
:x star heeft mij ooit gezegt DIE DRIVERS ZEN VOR NIET NODIG DUS UNINSTALL DIE MEER :evil:

Physixius

Legacy Member
2-Gman zei:
:x star heeft mij ooit gezegt DIE DRIVERS ZEN VOR NIET NODIG DUS UNINSTALL DIE MEER :evil:
idd, drivers zijn bij mij ook nie geinstalleerd, marcheert toch perfect hier

The_Trooper

Legacy Member
Niet instellen in ut2004 of werken ze gewoon volledig niet??
Probeer ze anders met logigamer in te stellen, werkt hier perfect, terwijl mijn sidebuttons (mx500 wel) in ut2004 zonder logigamer niet werkten...

Bain

Legacy Member
gewoon logitech mouseware drivers installen en die knoppen hernoemen daarmee.
Die onder scroll bv pagedown zetten etc etc en dan kunde da wel binden in ut

Fuzetsu

Legacy Member
Mouseware sucks...

Grootste probleem driver ever...

En die knopjes onder uw scroll da is gewoon scroll maar dan cruise control scroll...

Enkel MB1, MB2, Scrollwieltje, Middlemouse en de 2 sidebuttons kan je instellen

A_(ReAl)_bItCh

Legacy Member
probeer es uw software (uw cd'tje dat je bij je muis gekregen hebt ) te instaleren ... daarna moet er noraal gezien een icoontje verschijnen op je desktop en klik daarop en je kan de instellingen veranderen naar jou wenst ( bij mij is de scroll mouse ) middelmouse en op het internet + UT werkt alles prima ( ook muis van logitec )

gaat het nog niet? --> koop een nieuwe of vraag aan de winkel waar je ie hebt gekocht om een nieuw cd'tje en probeer opnieuw

GOOD LUCK !!! :applause:

\/\/izzy

Legacy Member
.:: Tasadar ::. zei:
Mouseware sucks...

Grootste probleem driver ever...

En die knopjes onder uw scroll da is gewoon scroll maar dan cruise control scroll...

Enkel MB1, MB2, Scrollwieltje, Middlemouse en de 2 sidebuttons kan je instellen
Ik heb die knoppekes veranderd naar page up en page down, dan kunde die wel gebruike :niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan