Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, laatste tijd als ik ut heb opstaan en teamspeak komt er grootendeels geruis door , en kweeet niet hoe da komt , ik heb overlaatst den immage terug terover gesmeten en teamspeak enz opnief installedn en ik zouw weten aan wat dat zouw knn liggen , tis namelijk vreselijk irritant in een war.Cyb^`- zei:hey hey hey , kwil ier ook ffkes een vraag stellen enz, laatste tijd als ik ut heb opstaan en teamspeak komt er grootendeels geruis door , en kweeet niet hoe da komt , ik heb overlaatst den immage terug terover gesmeten en teamspeak enz opnief installedn en ik zouw weten aan wat dat zouw knn liggen , tis namelijk vreselijk irritant in een war.
In ut2k4 + teamspeak = alles nog perfect enz dus ;( dunno what to do.
dy.magnum zei:ijsmannetjuh, ik wil graag wel nog de spawnsounds horen en alles, behalve 't doodgaan niet![]()
ChevaL zei:bestaat er niet zo nen programma dadde allemaal apparte sounds kunt dimmen of verhogen ?

Bramboogie zei:zoek eens of je andere sounds kunt vinden op internet... er zijn wss vele soundpacks gemaakt daarvoor... mss zijn er andere deathsounds te vinden
)BlaDe zei:cyb: directsound aanzette in uw unrealtournament.ini
, heeft iemand mss nog iet 