Archief - vraagje over geluid in UT

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dy.magnum

Legacy Member
Weet iemand of er een mogelijkheid is om het geluid uit te zetten van iemand die dood gaat, dus dan hoor je AAAA of OEEEE of iets dergelijks :p
ik vind dat namelijk soms wel iritant als ik muziek aan 't luisteren ben ofzo

thnx

michiel :)

iJsMaNNeTjuH`

Legacy Member
omfg lars wasda nu voor een replay
echt da ge een seut zijt wisten we allemaal ma ZO erg :O

Preferences -> sounds toch, zet gewoon uw balkske helemaal naar links :s
en gij weet da nie ? :o

Cyb^`-

Legacy Member
hey hey hey , kwil ier ook ffkes een vraag stellen enz :) , laatste tijd als ik ut heb opstaan en teamspeak komt er grootendeels geruis door , en kweeet niet hoe da komt , ik heb overlaatst den immage terug terover gesmeten en teamspeak enz opnief installedn en ik zouw weten aan wat dat zouw knn liggen , tis namelijk vreselijk irritant in een war.

In ut2k4 + teamspeak = alles nog perfect enz dus ;( dunno what to do.

Obliv`

Legacy Member
@cyb
kheb da ook vrij veel, mo alsek ut restart is da meestal weg

Wizzkid

Legacy Member
Cyb^`- zei:
hey hey hey , kwil ier ook ffkes een vraag stellen enz :) , laatste tijd als ik ut heb opstaan en teamspeak komt er grootendeels geruis door , en kweeet niet hoe da komt , ik heb overlaatst den immage terug terover gesmeten en teamspeak enz opnief installedn en ik zouw weten aan wat dat zouw knn liggen , tis namelijk vreselijk irritant in een war.

In ut2k4 + teamspeak = alles nog perfect enz dus ;( dunno what to do.

latency verhogen bij uw sound settings in uwen ini, van 40 naar 100 ofzo

Cyb^`-

Legacy Member
K , done , ge had wel knn zeggen unrealtournament.ini enz ;x :) , sebiet warke en dan zalk es testen enz .

dy.magnum

Legacy Member
ijsmannetjuh, ik wil graag wel nog de spawnsounds horen en alles, behalve 't doodgaan niet :)

ChevaL

Legacy Member
dy.magnum zei:
ijsmannetjuh, ik wil graag wel nog de spawnsounds horen en alles, behalve 't doodgaan niet :)

bestaat er niet zo nen programma dadde allemaal apparte sounds kunt dimmen of verhogen ?

Bramboogie

Legacy Member
zoek eens of je andere sounds kunt vinden op internet... er zijn wss vele soundpacks gemaakt daarvoor... mss zijn er andere deathsounds te vinden

Tyfius

Legacy Member
Bramboogie zei:
zoek eens of je andere sounds kunt vinden op internet... er zijn wss vele soundpacks gemaakt daarvoor... mss zijn er andere deathsounds te vinden

die moeten dan wel op de server installed staan, anders gaat da ni werken.
Da gaat trouwens ni lukken om alleen die bepaalde sounds af te spelen da gij wilt. 't is alles of niks (zonder te gaan forceren natuurlijk ;) )

Cyb^`-

Legacy Member
BlaDe zei:
cyb: directsound aanzette in uw unrealtournament.ini

Had ik al opstaan :\ , maar tgeruis is iet minder met die latency te verhogen enz .. :x , heeft iemand mss nog iet :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan