Archief - vraagje ivm fifa 2004...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem05

Legacy Member
llo mannen, ik heb fifa 2004 juist geinstalleerd (ik ben eigelek ni zo voor fifa games maar ja kwou het is proberen) en nu heb ik voglende probleempje

ik start het spel op, en krijg zo da beeld zo (vierkant in midde van u monitor met dan zo fifa en dien bal) maar verder gaat em ni...

De pc begint de cdrom wel te lezen, en het lichtje van 'processing' flikkerd zo is ne keer maar verder nix... Ik snap het niet, ik heb nen amd athlon xp 3000+,radeon 9600pro 256 mb, 1 gig ram en nen asus a7v8x-x

normaal gezien zou da geen prob mogen zijn hé...

TRC

Legacy Member
=[BwU]=Jackass zei:
llo mannen, ik heb fifa 2004 juist geinstalleerd (ik ben eigelek ni zo voor fifa games maar ja kwou het is proberen) en nu heb ik voglende probleempje

ik start het spel op, en krijg zo da beeld zo (vierkant in midde van u monitor met dan zo fifa en dien bal) maar verder gaat em ni...

De pc begint de cdrom wel te lezen, en het lichtje van 'processing' flikkerd zo is ne keer maar verder nix... Ik snap het niet, ik heb nen amd athlon xp 3000+,radeon 9600pro 256 mb, 1 gig ram en nen asus a7v8x-x

normaal gezien zou da geen prob mogen zijn hé...
Mss als 't een illigale versie is, da het nie werkt é

Anoniem05

Legacy Member
TRC zei:
Mss als 't een illigale versie is, da het nie werkt é


trc, weet ge wa ik spijtig vind aan iedereen die ier op dees forum komt? Het minste da ge probs hebt met het opstarte van het spel zijde zogezegd bezeg me een illegale versie


oh yah, ik heb het dus geherinstalleerd, gepatcht, drivers van mijn 3d kaart upgedate... Hielp niet dus heb ik maar nen crack gedownd van gamecopyworld en tadaaam het werkt

hoera


BloodSeaker: gelieve zelf wat manieren te leren. Dan weet je dat iemand uitmaken op een forum ook nie gepast is

TRC

Legacy Member
eg blinde leert ne keer lezen. Ik zie als het MISSCHIEN een illegale versie is.

Anoniem05

Legacy Member
als ik tegen u die reply geef


'mss als't een illegale versie is hé'

zoals gij die reply gaf, dan zoude ook hetzelfde begrijpen als ik deed


schrijf het dan int vervolgt zoals dit :

'Misschien, als het een illegale versie is hé , ni da ik u daarvan beschuldig ofzo zenne ma het kan'

wa meer typwerk, maar als ge met u keyboard overweg kunt duurt da typen nog gene second

sorry voor de flamepost maar ik krijg het echt serieus op m'n kloten als mensen ier ipv ne serieuze reply te geven beginnen te zagen over illegale versies enz :doh: :tongue: :angry: en ZEKER als die post dan maar 1 onnozel, elemaal overbodig,nuteloos, bandwith verspillend prulleke is
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan