birdhouse85
Legacy Member
hoe zie je je fps bij doom 3??
ter info
en aan iedereen die lagg ondervind met een radeon 9800 als hij op high details speelt, ga naar opties en zet "sync.." op af (tegengestelde van default, ben niet zeker dat het dan af is)
ik speel nu op resolutie 1024x xxx en alles op high details en niets van lagg
greetzzz
ter info
en aan iedereen die lagg ondervind met een radeon 9800 als hij op high details speelt, ga naar opties en zet "sync.." op af (tegengestelde van default, ben niet zeker dat het dan af is)
ik speel nu op resolutie 1024x xxx en alles op high details en niets van lagg
greetzzz