metal warchief
Legacy Member
Beste,
Ik ben het eigenlijk een beetje zat dat microsoft België ziet als een franstalig land. Want telkens als ik een film zou willen huren is die altijd in het frans, of bij de nieuwe app dialymotion is het ook weer in het frans. Is dit enkel bij mij of is dat bij meerdere zo ?:doh:
Hebben jullie conecties bij microsoft ? Zouden jullie dat niet duidelijk kunnen maken dat wij niet echt mee kunnen genieten van hun voordelen zoals zune enz..
Ik ben het eigenlijk een beetje zat dat microsoft België ziet als een franstalig land. Want telkens als ik een film zou willen huren is die altijd in het frans, of bij de nieuwe app dialymotion is het ook weer in het frans. Is dit enkel bij mij of is dat bij meerdere zo ?:doh:
Hebben jullie conecties bij microsoft ? Zouden jullie dat niet duidelijk kunnen maken dat wij niet echt mee kunnen genieten van hun voordelen zoals zune enz..
Maar wij kunnen zelf enkel klagen en zagen, niets zelf doen.
En daar is weinig wat 9lives tegen kan doen :/