Qbic
Legacy Member
Goeiemiddag,
Kort vraagje. Ik geraak vandaag niet tot bij de gamemania dus ga het spel online kopen. Ik heb op Ebay een aantal verkopers gezien die cdkeys verkopen maar dit zijn Duitse winkels. Ik neem aan dat ik achteraf de taal op Engels kan zetten moet ik zo ne key kopen of ben ik verplicht denn auf Deutsch zu reden?
Kort vraagje. Ik geraak vandaag niet tot bij de gamemania dus ga het spel online kopen. Ik heb op Ebay een aantal verkopers gezien die cdkeys verkopen maar dit zijn Duitse winkels. Ik neem aan dat ik achteraf de taal op Engels kan zetten moet ik zo ne key kopen of ben ik verplicht denn auf Deutsch zu reden?


