fixer187
Legacy Member
Nadat er vorige maand de sp en coöp is gepreviewd in het xbox magazine wanneer ze naar Montreal zijn gegaan. Heeft Ubisoft bekend gemaakt dat er ook een Mercenary versus spy mode in de game ging zitten.
In de vorige preview stond er veel over de dynamische geluiden in de game zoals verschillende overheersende geluiden en het geluid dat jij zelf maakt door in de headset te spreken/roepen/fluisteren.
Ook werd er wat meer onthuld over de AI van de tegenstanders, die zijn serieus wat opgeschroefd. Ze hebben nu een geheugen en kan je zn nu meer manipuleren met geluiden, schaduwen en spiegelingen. Ze geven elkaar dekking en kunnen in team werken. Dit alles gaat gepaard met het black-box systeem dat alles onthoud wat er in de level gebeurt. Hierdoor kunnen npc's hun patrouilles wijzigen, reageren op kapotte tv-schermen en camera's, in het extreme roepen ze een technicie in om het te komen repareren.
Sam Fisher zal nu ook meer un dialoog gaan met npc's en zal je bijkomende opdrachten kunnen vervullen. En zullen er 150 animaties van tegenstanders zijn tov 15 bij PA.
Dat betreft de sp en coöp, wat de versus mode betreft zal het heel wat verbeterd zijn tov PA. Met name de spies zullen een heel wat dodelijker arsenaal hebben dan de vorig splintercell. Zo kunnen ze de mercenaries over een railing sleuren zodat hij te pletter valt op de begane grond. Zo zal je ook de omgeving kunnen gebruiken om de mercanries te kunnen mollen vb een container of kratten latten vallen door middel van een schakelaar.
Ze hebben nu ook een camouflage pak ( dat wel energie kost) en is de sticky cam verbetert zodat je telkens de laatst geplaatste camera kan bezien.
De levels zullen nu ook stukken groter zijn tov PA zodat de spies meer mogelijkheden hebben om zich te kunnen verstoppen. :applause:
Aan de andere kant hebben de mercenaries ook wat meer trukjes in hun mouw hebben zoals de berserk actie die het mogelijk maakt wanneer een spie achter je vast pakt je een melee aanval te doen zodat hij op de grond ligt. Je hebt ook meerdere wapens zoals een shotgun, soort uzi en de M160 general wapen. Je hebt dan ook wat technische snufjes zoals een heartbeat detector.
Je zal nu ook items kunnen geven aan je teammate zoals granaten of mijnen en dergelijke en kan je spybullets uit zen rug trekken of antidote geven omdat hij een gifpijltje heeft opgevangen.
Het weer speelt ook een rol zo koel je sneller af wanneer het regent om slechter gezien te worden door de thermals, ben je sneller gezien door de reflecties op je pak en ben je kwetsbaarder voor ne taser.
De modes bestaan uit Scenario mode ( neutraliseren, extraction of demolition ) , een Disk hunt ( capture the flag spinoff ) en een Deathmatch mode
Als laatste hebben ze niet de prachtige nieuwe engine gebruikt in de multiplayermode omdat dit niet mogelijk was, in de plaats hiervan hebben ze een verbeterde engine gebruikt van PA en hebben ze de levels groter gemaakt
Dit alles lijkt me echt zo vet, ik kan nauwelijks wachten tot het zo ver is om terug online aan slag te kunnen. Nu nog maar hopen dat ze het rankings systeem nog verbeteren, want dat was imo een domper op de online ervaring
In de vorige preview stond er veel over de dynamische geluiden in de game zoals verschillende overheersende geluiden en het geluid dat jij zelf maakt door in de headset te spreken/roepen/fluisteren.
Ook werd er wat meer onthuld over de AI van de tegenstanders, die zijn serieus wat opgeschroefd. Ze hebben nu een geheugen en kan je zn nu meer manipuleren met geluiden, schaduwen en spiegelingen. Ze geven elkaar dekking en kunnen in team werken. Dit alles gaat gepaard met het black-box systeem dat alles onthoud wat er in de level gebeurt. Hierdoor kunnen npc's hun patrouilles wijzigen, reageren op kapotte tv-schermen en camera's, in het extreme roepen ze een technicie in om het te komen repareren.
Sam Fisher zal nu ook meer un dialoog gaan met npc's en zal je bijkomende opdrachten kunnen vervullen. En zullen er 150 animaties van tegenstanders zijn tov 15 bij PA.
Dat betreft de sp en coöp, wat de versus mode betreft zal het heel wat verbeterd zijn tov PA. Met name de spies zullen een heel wat dodelijker arsenaal hebben dan de vorig splintercell. Zo kunnen ze de mercenaries over een railing sleuren zodat hij te pletter valt op de begane grond. Zo zal je ook de omgeving kunnen gebruiken om de mercanries te kunnen mollen vb een container of kratten latten vallen door middel van een schakelaar.
Ze hebben nu ook een camouflage pak ( dat wel energie kost) en is de sticky cam verbetert zodat je telkens de laatst geplaatste camera kan bezien.
De levels zullen nu ook stukken groter zijn tov PA zodat de spies meer mogelijkheden hebben om zich te kunnen verstoppen. :applause:
Aan de andere kant hebben de mercenaries ook wat meer trukjes in hun mouw hebben zoals de berserk actie die het mogelijk maakt wanneer een spie achter je vast pakt je een melee aanval te doen zodat hij op de grond ligt. Je hebt ook meerdere wapens zoals een shotgun, soort uzi en de M160 general wapen. Je hebt dan ook wat technische snufjes zoals een heartbeat detector.
Je zal nu ook items kunnen geven aan je teammate zoals granaten of mijnen en dergelijke en kan je spybullets uit zen rug trekken of antidote geven omdat hij een gifpijltje heeft opgevangen.
Het weer speelt ook een rol zo koel je sneller af wanneer het regent om slechter gezien te worden door de thermals, ben je sneller gezien door de reflecties op je pak en ben je kwetsbaarder voor ne taser.
De modes bestaan uit Scenario mode ( neutraliseren, extraction of demolition ) , een Disk hunt ( capture the flag spinoff ) en een Deathmatch mode
Als laatste hebben ze niet de prachtige nieuwe engine gebruikt in de multiplayermode omdat dit niet mogelijk was, in de plaats hiervan hebben ze een verbeterde engine gebruikt van PA en hebben ze de levels groter gemaakt
Dit alles lijkt me echt zo vet, ik kan nauwelijks wachten tot het zo ver is om terug online aan slag te kunnen. Nu nog maar hopen dat ze het rankings systeem nog verbeteren, want dat was imo een domper op de online ervaring

