Musk
Legacy Member
heb met testie (aka gorang, vapona, muradin...) dus ondervonden, dat als je beide niet kan inviten, 1 van de 2 wel kan inviten (ingewikkelde zin)
dus bvb: Ik kan niet inviten, testie kan dat ook niet, ik probeer testie te inviten: dat lukt (waarom weetk nie) nu na het gevonden game gewonnen te hebben (of verloren (duh)) kan ik hem niet meer inviten, maar testie mij wel, en zo konden we dat om de beurt doen door mekaar te inviten, soms eens reconnecten als het niet lukte, mss handig, ofwel gewoon door dwaze routers van ons :/
en sorry da ik nie overzichtelijk em getypt want kben daar te moe voor ;_;
Greetz Musk.
dus bvb: Ik kan niet inviten, testie kan dat ook niet, ik probeer testie te inviten: dat lukt (waarom weetk nie) nu na het gevonden game gewonnen te hebben (of verloren (duh)) kan ik hem niet meer inviten, maar testie mij wel, en zo konden we dat om de beurt doen door mekaar te inviten, soms eens reconnecten als het niet lukte, mss handig, ofwel gewoon door dwaze routers van ons :/
en sorry da ik nie overzichtelijk em getypt want kben daar te moe voor ;_;
Greetz Musk.



