Grayfox
Legacy Member
Als ik dus +voicerecord doe (dus mn knop om te spreken met hl voicecomm) dan krijg ik in steam dus opeens 500ping en hangt mn pc ff vast, en dit voor een halve seconde... is natuurlijk heel vervelend en ik weet niet hoe ik dit moet verhelpen 
(tligt niet aan mn connectie, en kzit ook niet op smallband ofzo, das alles dak weet
)
Kheb dus juist mn PC herinstaleerd met Win2K (hiervoor WinXP)
iemand soms ideëen waaraan dit zou kunnen liggen? als ik gewoon in windows dingen doe met mn mic heb ik daar dus geen last van.
En ik denk ook niet dat het aan mn drivers ligt, want met deze zelfde drivers ging da vroeger ook goed in Win2K (en WinXP)
greetz, en tia!

(tligt niet aan mn connectie, en kzit ook niet op smallband ofzo, das alles dak weet
)Kheb dus juist mn PC herinstaleerd met Win2K (hiervoor WinXP)
iemand soms ideëen waaraan dit zou kunnen liggen? als ik gewoon in windows dingen doe met mn mic heb ik daar dus geen last van.
En ik denk ook niet dat het aan mn drivers ligt, want met deze zelfde drivers ging da vroeger ook goed in Win2K (en WinXP)
greetz, en tia!


)
