Fr33z
Legacy Member
Lezers,
Ben je nog opzoek naar;
een Fun clan
een actieve clan
waar MW3, BF3, WoW, MC... alle games teamplaybaar zijn.
Enzo verder...
Dan ben je bij de enige echte goeie post!
Onze clan VLA (vlaanderen) is voor iedereen die nederlands belgische spreekt beschikbaar, liefst 16+. We hebben onze eigen MC free-build, en survival servers.
kom zeker is kijken op onze TS3 server (eurots10.gameservers.com:9169 pass = VLA) en schrijf je in op Vlaanderenclan "VLA"
Of contacteer mij via
xfire : hegt4
Steam : nickymeister
Msn : [email protected]
Origin : [email protected]
Bekijk zeker onze filmpjes van teamplay in youtube link hieronder
Ben je nog opzoek naar;
een Fun clan
een actieve clan
waar MW3, BF3, WoW, MC... alle games teamplaybaar zijn.
Enzo verder...
Dan ben je bij de enige echte goeie post!
Onze clan VLA (vlaanderen) is voor iedereen die nederlands belgische spreekt beschikbaar, liefst 16+. We hebben onze eigen MC free-build, en survival servers.
kom zeker is kijken op onze TS3 server (eurots10.gameservers.com:9169 pass = VLA) en schrijf je in op Vlaanderenclan "VLA"
Of contacteer mij via
xfire : hegt4
Steam : nickymeister
Msn : [email protected]
Origin : [email protected]
Bekijk zeker onze filmpjes van teamplay in youtube link hieronder

