Hearts of Iron 3? Is ook van Paradox Entertainment, normaliter kan je zelfs de savegames importeren uit Victoria 2 en daar mee verder spelen. HoI3 is WO2 setting.
EDIT: ik heb er eens wat meer informatie over opgezocht, en het blijkt dat de savegame importer een geplande feature was, maar dat die geschrapt is. Waarom ze dat dan adverteren is mij wel een raadsel.