Archief - verkeerde Gm behandeling?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

METHODman

Legacy Member
dus ik zie een Rl maat zen acc actief terwijl ik weet dattie Zeker ni betaalt gaat hebbe voor zen acc, en dat ie morge vroeg moet opstaan om te werke , dus zeker ni actief kan zijn,

ik vermoed al direct iets, dus ik kijk naar de gbank, gold is locked dus np, maar items niet en in de logs zijn er dingen aant verdwijnen op zijn naam

direct n ticket(5uur na incident), en direct een GM aan de lijn

die zegt binne de minuut dat hij hacked is
waarop ik zeg dat onze gleader niet actief is (ook rlvriend)

hier komt het op neer:
ik: onze items van de gbank en wille we trug
GM: blijkt dat die acc indd gehacked is, als ons onderzoek klaar is word alles naar de leader gestuurt
ik: die speelt niemeer
GM: kan ik niks aan doen want hij is nog binne de maand actief geweest
ik: stuur het dan aan de 2 beste officers "enter names" niet mij met de boodschap die zijn trustworthy
GM: Nee
vraag ik ondertusse aan nog een andere rl maat die online is of onze leader zijn lead zou gaan doorgeve en hij zegt dat het binne de maand zou doorgegeve zijn

ik vertel dit aan de GM en zijn antwoord was Echt wel klaarduidelijk, ik wil dat je iemand laat betalen voor wow

GM: the hacked account has been returned to its owner and all compremised items are in his mailbox

de hele text ga ik ni poste, mar hij liet me dus eerst benadrukt weten dat het ZEKER naar de guildleader zou gaan, wetende dat die niet actief is, tot ik m zei dat hij de lead ging doorgeve(hij ff actief ging zijn).dan zegt ie me dat hij het naar de hacked acc zou doorsturen , die niet meer actief is.
das geen customer support meer eh


EDIT: ooit ook al is slecht behandelt geweest, laat het me wete, want tgaat er echt over tegewoordig als het over einddoel gaat , meer acc's actief houden is

zarathustra

Legacy Member
Als de policy is dat gbank gegevens enkel mogen terug gegeven worden aan guildleader ( wat waarschijnlijk zo is) dan doet die toch niks verkeerd ?

en dat dat rl vrienden van u zijn doet niet terzake, voor hetzelfde geld ben jij iemand die opgemerkt heeft dat de guildleader zijn account hacked is en er nu wil van profiteren.

syndrom

Legacy Member
en als uw guidlleader beslist om ff te stoppen, dat hij dan zen leaderschap doorgeeft hé.

Granaatappel

Legacy Member
policy is policy, jij kunt da mooi vertelle maar wie weet lieg je?? die GMs hbben wel meer meegemaakt...

en anders geef je die guild leader een scroll of resurrection en laat hem die items in bank gooien

Shaguar

Legacy Member
Na het lezen van je verhaal, heb ik begrip voor je situatie.
Maar de GM heeft gelijk, u GL moet een bepaalde tijd non actief zijn.

Wij waren ook geconfronteerd met hetzelfde probleem bij een lvl 25 raiding guild de leader wou ermee kappen maar toch geen leader doorgeven,
Dus iedereen weedt gekicked door leader, bij GM geprobeert maar geen verhaal, dus alles moest opnieuw.

Een les voor de volgende keer.

METHODman

Legacy Member
druid zei:
Na het lezen van je verhaal, heb ik begrip voor je situatie.
Maar de GM heeft gelijk, u GL moet een bepaalde tijd non actief zijn.

Wij waren ook geconfronteerd met hetzelfde probleem bij een lvl 25 raiding guild de leader wou ermee kappen maar toch geen leader doorgeven,
Dus iedereen weedt gekicked door leader, bij GM geprobeert maar geen verhaal, dus alles moest opnieuw.

Een les voor de volgende keer.

amai, das echt wel dik ****ed, bij ons is het probleem nog opgelost.

guildbank zit dan meestal proppes vol met gear dat jij en je guildies erin steekt en dan gwn gekicked worden :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan