Archief - Verbeterde enquête (nu ook voor belgen!)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

iKS

Legacy Member
Ik heb na wat tips gehad te hebben een verbeterde versie van mijn vorige enquête gemaakt en deze is natuurlijk ook voor de belgen! :) Ik hoop dat jullie mij willen helpen door deze enquête even in te vullen. Het is hard nodig aangezien ik behoorlijk veel antwoorden moet hebben voor mijn schoolopdracht! Het zou helemaal fijn zijn als je het door stuurt via msn / steam / skype / xfire enz, maar ik ben natuurlijk allang blij als je het gewoon invult haha! :)

De link: Game collectibles enqute

Alvast hartstikke bedankt voor het invullen!

Recipe4hate

Legacy Member
Voor Belgen?

Wat moet ik dan antwoorden op
Code:
3 Wat is jouw hoogst genoten opleiding?


Geef het antwoord aan dat (het meest) op je van toepassing is

Voortgezet onderwijs
LBO
MBO
HBO
Universitair

iKS

Legacy Member
Recipe4hate zei:
Voor Belgen?

Wat moet ik dan antwoorden op
Code:
3 Wat is jouw hoogst genoten opleiding?


Geef het antwoord aan dat (het meest) op je van toepassing is

Voortgezet onderwijs
LBO
MBO
HBO
Universitair

Ik dacht dat dit in belgië hetzelfde was, sorry. Vul maar de 1e in als je een belg bent :) sorry ervoor!

Rage

Legacy Member
In België hebben wij

Universiteit
Hogeschool
Middelbaar (ASO, TSO, BSO, BuSO)

Ik neem aan LBO MBO = voor 12-18 jaar
HBO = hoge school
unief = unief.

iKS

Legacy Member
Minimum Rage zei:
In België hebben wij

Universiteit
Hogeschool
Middelbaar (ASO, TSO, BSO, BuSO)

Ik neem aan LBO MBO = voor 12-18 jaar
HBO = hoge school
unief = unief.

LBO MBO is 16 tot 19 jaar ongeveer. Dat is het niveau onder de hogeschool eigenlijk.

Belgium_Killer

Legacy Member
iKS zei:
LBO MBO is 16 tot 19 jaar ongeveer. Dat is het niveau onder de hogeschool eigenlijk.

16 tot 19 gelijkstellend aan hogeschool ?
Ze zouden het eens moeten weten bij ons in Artevelde.
Indien je je enquete wilt "vertalen" voor Belgen ook,gelieve dan toch tenminste wat onderzoek te doen naar de verschillen tussen ons :eek:

gemiddeld is het ongeveer bij ons

Lagere school : 6 tot 12
Middelbare school 12 tot 18 (give or take a few years)
Hoge school : 18 tot 21-22 (kan varieren natuurlijk)
Unief : 18 tot ..... kies maar ;-)

Shrimpy

Legacy Member
Ik zou je toch maar voornamelijk bezig houden op nederlandse sites...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan