iKS
Legacy Member
Ik heb na wat tips gehad te hebben een verbeterde versie van mijn vorige enquête gemaakt en deze is natuurlijk ook voor de belgen!
Ik hoop dat jullie mij willen helpen door deze enquête even in te vullen. Het is hard nodig aangezien ik behoorlijk veel antwoorden moet hebben voor mijn schoolopdracht! Het zou helemaal fijn zijn als je het door stuurt via msn / steam / skype / xfire enz, maar ik ben natuurlijk allang blij als je het gewoon invult haha! 
De link: Game collectibles enqute
Alvast hartstikke bedankt voor het invullen!
Ik hoop dat jullie mij willen helpen door deze enquête even in te vullen. Het is hard nodig aangezien ik behoorlijk veel antwoorden moet hebben voor mijn schoolopdracht! Het zou helemaal fijn zijn als je het door stuurt via msn / steam / skype / xfire enz, maar ik ben natuurlijk allang blij als je het gewoon invult haha! 
De link: Game collectibles enqute
Alvast hartstikke bedankt voor het invullen!
