Archief - Ventrilo ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DvR

Legacy Member
Een klein vraagje over ventrillo. Zoals jullie allemaal weten zijn er 2 versies van ventrillo en voor de ene te kunnen draaien moet de andere zeker van je computer zijn. Is er geen manier ze allebei te kunnen installeren op je computer zodat je niet heel de tijd de ene er moet van smijten.

-Phoen!x-

Legacy Member
ik heb 2 versies staan die allebei werken (niet opt zelfde moment)
bij mij staat 1 op mijn C schijf en andere op D schijf maar werkt ook als ge die in verschillende dir zet denkik?

DvR

Legacy Member
-Phoen!x- zei:
ik heb 2 versies staan die allebei werken (niet opt zelfde moment)
bij mij staat 1 op mijn C schijf en andere op D schijf maar werkt ook als ge die in verschillende dir zet denkik?
Dus gewoon onder een andere map naam? Maar als je dan het install programma opstart heeft hij een melding dat je al een versie van ventrillo op je computer hebt staan.

-=BYE=-RiptoR

Legacy Member
Install enen, copy dir, uninstall, install anderen... :)

Fraggie

Legacy Member
het is mogelijk ze, ma kheb het zelf nog niet getest (werd een tijdje geleden op software forum gepost)

Weatus

Legacy Member
The Ventrilo Client and Server programs are copyright 1999-2004 by Flagship Industries, Inc. Ventrilo is a Trademark of Flagship Industries, Inc.

Ik bedoel maar
het is Ventrilo met enkel 1 L
dus je hebt één L teveel, graag dit zo snel mogelijk aan te passen

thx

pr0ceed

Legacy Member
Weatus zei:
The Ventrilo Client and Server programs are copyright 1999-2004 by Flagship Industries, Inc. Ventrilo is a Trademark of Flagship Industries, Inc.

Ik bedoel maar
het is Ventrilo met enkel 1 L
dus je hebt één L teveel, graag dit zo snel mogelijk aan te passen

thx

fucking mierezeiker sjees :naughty:

dimpy

Legacy Member
tis miereneuker of muggezifter

als ge partition magic ebt nieuv partitie aanmaken (moest ge da nog ni gedaan ebben, is altijd heel handig) en 1 versie op andere partitie zetten

Bloob

Legacy Member
kzou nie wete oek et gedon eb, ma iere staan ze alletwee geinstalleerd, opt begin ad kik ook van die foutmelding van er is al e versie geinstalleerd, ma nu gaat et wel, dno oek da gefixt eb :s

Zone

Legacy Member
dimpy zei:
tis miereneuker of muggezifter

als ge partition magic ebt nieuv partitie aanmaken (moest ge da nog ni gedaan ebben, is altijd heel handig) en 1 versie op andere partitie zetten

mierenNeuker en muggeNzifter :p

DvR

Legacy Member
Hey is ook gelukt.
Hoe ik het nu gedaan heb ? Heel simpel je installeerd eerst de eerste versie dan kopier je die map plak je hem terug maar onder een andere naam gelijk C:/ventrillo 2.1.4 dan uninstal je ventrillo maar dus de map C:/ventrillo 2.1.4 zal er nog staan want deze is gekopierd. Dan installeer je de laatste nieuwe ventrillo en kopier je de map ook bijvoorbeeld naar C:/ventrillo 2.2.0. Uiteindelijk uninstal je die ook maar de map C:/ventrillo 2.2.0 blijft ook staan dus nu heb je ze alletwee. Bedankt voor jullie hulp.

Ceasarke

Legacy Member
DvR zei:
Hey is ook gelukt.
Hoe ik het nu gedaan heb ? Heel simpel je installeerd eerst de eerste versie dan kopier je die map plak je hem terug maar onder een andere naam gelijk C:/ventrillo 2.1.4 dan uninstal je ventrillo maar dus de map C:/ventrillo 2.1.4 zal er nog staan want deze is gekopierd. Dan installeer je de laatste nieuwe ventrillo en kopier je de map ook bijvoorbeeld naar C:/ventrillo 2.2.0. Uiteindelijk uninstal je die ook maar de map C:/ventrillo 2.2.0 blijft ook staan dus nu heb je ze alletwee. Bedankt voor jullie hulp.


:confused:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan