Archief - Velgen voor Live for Speed

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Deletos

Legacy Member
ik heb da nie gemaakt
iemand dak ken heeft da gemaakt
je kan ook skins maken voor je auto (voorbeeld)
de rest van de server ziet dat

RuffRyder3600

Legacy Member
waar moet ge da *.Rim file van die velge zette? heb heel die data map onderstebove gekapt, ma vindt het nie :help:

Viperius

Legacy Member
~D3L3T3~ zei:
ik heb da nie gemaakt
iemand dak ken heeft da gemaakt
je kan ook skins maken voor je auto (voorbeeld)
de rest van de server ziet dat

Correctie: enkel de gasten op de server die uw skin ook hebben staan in hun /skins of /skins_x directory zien die skin ook.

Deletos

Legacy Member
dat moet je installeren met BeSpoke (vind je op de link hieronder)

Hier vind je alle skins en mods enz

Deletos

Legacy Member
Viperius zei:
Correctie: enkel de gasten op de server die uw skin ook hebben staan in hun /skins of /skins_x directory zien die skin ook.

dat wist ik niet :(
iedereen op de server zag elkaar zijn skin dus dacht ik dat je het overal kon zien, sorry

Viperius

Legacy Member
~D3L3T3~ zei:
dat wist ik niet :(
iedereen op de server zag elkaar zijn skin dus dacht ik dat je het overal kon zien, sorry

Het beste is die skin uppen naar lfs-files (die link da ge daar poste), zodat iedereen die de "LFS skin manager" gebruikt (ook te vinden daar) die automatisch kan downloaden. Ik heb nu al zo'n 5000 skins staan lokaal :).

Viperius

Legacy Member
nazaar zei:
is dat geen gratis spel??
Demo is gratis (uiteraard), daarin kan je met 3 wagens rijden op 1 circuit (in de verscheidene configuraties).

Het volledige spel wordt in "stages" ontwikkeld. Dit omdat de ontwikkelaars zonder uitgever werken, en ze dus geen kapitaal krijgen daarvan. Ipv op 't einde 1x 50€ ofzo te vragen, wordt er in 3 van die stages gewerkt, waardoor ze dus 2x tussentijds en 1x op 't einde kapitaal kunnen binnen krijgen (voor de kosten te kunnen dekken).

S1 is op dit moment uit, en kost 12£ (zo'n 17-18€ dacht ik).
S1 heeft de 3 wagens uit de demo + nog 5 extra wagens. Daarnaast nog 3 extra circuit (met vele configuraties). Ook het gedrag van de rijders op de S1 servers is heel wat beter dan op de demo servers.

S2 is bijna af geloof ik, en zal ook zo'n 12£ kosten, mits je al S1 hebt. Anders kost S2 24£.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan