Archangel_wes
Legacy Member
Schildjon
Volgens mij is't toch hennig wat waard
Tis elite ... eth ... en theeft 59% ed ... ideaal voor sanctuary if u ask me
Dus ... voor de kenners onder u : waarde plz
Voor de rijkerds onder u: offer plz
*edit*
For those of u who are wondering ... ja da zijn 2 arachnid's in stash
Op 2 dagen 2 gevonden ... doe't ons ma es na ;D
Volgens mij is't toch hennig wat waard
Tis elite ... eth ... en theeft 59% ed ... ideaal voor sanctuary if u ask me
Dus ... voor de kenners onder u : waarde plz
Voor de rijkerds onder u: offer plz

*edit*
For those of u who are wondering ... ja da zijn 2 arachnid's in stash
Op 2 dagen 2 gevonden ... doe't ons ma es na ;D


damn kmaak veel fouten 

