Archief - Vaarwel, mede-retronaut (R.I.P. Spade VI)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
Omdat hij vaak op dit subforum kwam, plant ik even een vlag voor onze vriend Kris alias Spade VI. Hij heeft met behulp van retrogames en -consoles genoten van wat hij nog had, wetende dat hem geen lange toekomst meer wachtte.

Het ga je goed daar retrobroeder, hopelijk wacht je een New Game+!

junglist_clint

Legacy Member
oh... Rust in vrede!
Hij ging normaal nog eens iets afhalen bij mijn thuis maar door zijn ziekte is hij er nooit geraakt. Jammer dat ik hem niet in levende lijve toen heb kunnen ontmoeten.

Claudio VO

Legacy Member
innige deelneming aan de nabestaanden !

een "game over " komt altijd te vroeg & op de slechtste momenten mijn vriend . ik hoop dat je vredig je laaste level in vrede hebt kunnen volbrengen.

We hadden je graag in ons midden.

R.I.P.


zijn sig :

" Leer en zoek naar het geluk in je leven en trek je geen kloten van de rest aan. Want er bestaat geen erger gevoel dan te beseffen dat je het allemaal vergooid hebt en er veel meer had kunnen uithalen. Had ik maar een tweede kans, ik zou het weten. Dus go and live it "

Spade VI

BiZi

Legacy Member
RIP bro.

Heb er dit weekend nog aan moeten denken, hoe het met u zou zijn.

red Bulleke

Legacy Member
Rust in vrede Spade VI... en als er retro gaming is in het hiernamaals, hou dan voor ons allemaal alvast een plaatsje vrij.
Sterkte aan de familie en alle nabestaanden. Het afscheid van Spade VI komt zoals altijd veel te vroeg. The game shouldn't be over yet.

Nirron

Legacy Member
Rust in vrede.

Hopelijk heeft hij nog van de demo voor Resident Evil Revelations kunnen genieten.
Hij zag er zo naar uit om de nieuwe Resident Evil te kunnen spelen, maar het heeft niet mogen zijn..

Ingis

Legacy Member
:( Nog niet te lang geleden zijn blog gelezen. Te erg, zo jong :( Sterkte aan de nabestaanden.

reactor

Legacy Member
May you rest in peace.
Mijn deelneming aan de nabestaanden.

souldoubt

Legacy Member
Slik...

Nirron zei:
Hopelijk heeft hij nog van de demo voor Resident Evil Revelations kunnen genieten.
Hij zag er zo naar uit om de nieuwe Resident Evil te kunnen spelen, maar het heeft niet mogen zijn..

net wat ik dacht.

R.I.P. Spade VI, ik heb zelden zo'n moedige mens "gezien"!!

Private Joker

Legacy Member
Slaap zacht. Verlost van alle pijn, all ellende. Een eeuwige droom!

Den_Hidde

Legacy Member
Ook van mij, heel veel medeleven aan de familie en vrienden.

Only the good die young

KillingRaptor

Legacy Member
Sterkte aan vrienden en familie.
Raar om zoiets mee te maken ook al kende ik hem enkel van op het forum...

Alexat

Legacy Member
Ik hoop dat hij nog even van mn SMS heeft kunnen genieten, ik weet nog dat hij echt voor iedere prijs dat ding had gekocht. Ik had em aan een bepaalde prijs gezet en hij ging er gewoon zwaar over, ook toen hij hem kwam halen wou hij per se zoveel geven. Z'n verhalen altijd wat gevolgd, het doet wel iets, sterkte aan iedereen.

bossi

Legacy Member
veel sterkte in de after game.

Ik ken hem niet , ik heb juist zijn verhaal gelezen op een ander forum.

Zo een verhaal dat ik het spijtig vind dat ik hem niet heb mogen leren kennen

zipper

Legacy Member
Hoewel niet geheel onverwacht was ik toch serieus aangeslagen door dit topic.

Sterkte en mijn innige deelneming aan familie en nabestaanden.

Rust in vrede Kris.

Claudio VO

Legacy Member
Alexat zei:
Ik hoop dat hij nog even van mn SMS heeft kunnen genieten, ik weet nog dat hij echt voor iedere prijs dat ding had gekocht. Ik had em aan een bepaalde prijs gezet en hij ging er gewoon zwaar over, ook toen hij hem kwam halen wou hij per se zoveel geven. Z'n verhalen altijd wat gevolgd, het doet wel iets, sterkte aan iedereen.

ja, zo was hij wel hé . geld was bijzaak . zolang hij maar kon gamen ....

toen ik hem zag opduiken hier op het retrogedeelte , en op de buy&sell . dacht ik eerst : alléz ;wat een kwiet . der zijn toch nog meer dingen waarvan je kan genieten ? .....maar voor hem was dat dus gamen. en respect daarvoor.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan