Dennoman
Legacy Member
Omdat hij vaak op dit subforum kwam, plant ik even een vlag voor onze vriend Kris alias Spade VI. Hij heeft met behulp van retrogames en -consoles genoten van wat hij nog had, wetende dat hem geen lange toekomst meer wachtte.
Het ga je goed daar retrobroeder, hopelijk wacht je een New Game+!
Het ga je goed daar retrobroeder, hopelijk wacht je een New Game+!
Nog niet te lang geleden zijn blog gelezen. Te erg, zo jong