Sirax
Legacy Member
Hi all,
Ben sinds kort met een maat terug wat lekker aant fraggen op UT '99...
Zo'n zalig game om nog eens te spelen!
Maar we wouden nu eens gewoon 1on1 spelen in de mappen dat we zelf willen dus ik doe in Multiplayer menu "Start new multiplayer game" en dan wat settings instellen en dan "Start". Nu als mijn maat wil connecten naar men IP via "Open location" blijft hij steeds staan op Connecting en er gebeurd nix.
Als we het omgekeerd doen (dus hij wil een game hosten via zijn ip) krijg ik net hetzelfde probleem. En op public server kunnen we wel gewoon op.
Heeft iemand hier soms een idee van hoe we dat werkende krijgen?
Alvast bedankt...
Ben sinds kort met een maat terug wat lekker aant fraggen op UT '99...
Zo'n zalig game om nog eens te spelen!
Maar we wouden nu eens gewoon 1on1 spelen in de mappen dat we zelf willen dus ik doe in Multiplayer menu "Start new multiplayer game" en dan wat settings instellen en dan "Start". Nu als mijn maat wil connecten naar men IP via "Open location" blijft hij steeds staan op Connecting en er gebeurd nix.
Als we het omgekeerd doen (dus hij wil een game hosten via zijn ip) krijg ik net hetzelfde probleem. En op public server kunnen we wel gewoon op.
Heeft iemand hier soms een idee van hoe we dat werkende krijgen?
Alvast bedankt...
.