Tasuki
Legacy Member
Hoi,
Iemand dak ken gaat naar amerika en kzou em meebie vragen
da em iet van games meedoet
eeft er iemand tips ik hou vooral van rpg's ( japanse wel )
dacht aan xenosaga
ma den 2e is daar nonnie uit zeker
en star ocean 3 komt hier ook uit zeker
nuja liefst games die niet in europa zullen released worden
mag gamecube of ps2 zn liefst ps2
alvast bedankt
Iemand dak ken gaat naar amerika en kzou em meebie vragen
da em iet van games meedoet
eeft er iemand tips ik hou vooral van rpg's ( japanse wel )
dacht aan xenosaga
ma den 2e is daar nonnie uit zeker
en star ocean 3 komt hier ook uit zeker
nuja liefst games die niet in europa zullen released worden
mag gamecube of ps2 zn liefst ps2
alvast bedankt

Zeker kopen!