DoEsYm@n
Legacy Member
Ten eerste vind ik al raar dat hier gaan thread van bestaat.
Ik kost mij herinneren dat hier niet zo lang geleden een thread van bestond.
Shame on you
Wat mij opgevallen is dat het vooral dees jaar met het terug te installeren heel weinig wordt gespeeld, wat de jaren dervoor niet was.
Ik dacht mss terug leven in te blazen.
Quake 3 was goed, maar als oldskool dude was Unreal Tournament een andere wereld.
Nu een paar vraagjes:
Ik zit nu verlopig op de V436 en ik zou mss naar de V451b gaan, maar dat is geen officiele patch.
Is de deze de moeite waard? Ik kan mij herinneren als de V451b had, dan werd je gekickt van de server.
k'Ziet ook met een audio probleem.
De muziek komt er goed door, maar de sound effecten niet.
Die kraken enorm, de sound in UT99 is echt de must have.
Heeft er iemand een oplossing voor? Ik kan niet de enige zijn.
Vriendelijke Groeten Nick
Ik kost mij herinneren dat hier niet zo lang geleden een thread van bestond.
Shame on you

Wat mij opgevallen is dat het vooral dees jaar met het terug te installeren heel weinig wordt gespeeld, wat de jaren dervoor niet was.
Ik dacht mss terug leven in te blazen.
Quake 3 was goed, maar als oldskool dude was Unreal Tournament een andere wereld.

Nu een paar vraagjes:
Ik zit nu verlopig op de V436 en ik zou mss naar de V451b gaan, maar dat is geen officiele patch.
Is de deze de moeite waard? Ik kan mij herinneren als de V451b had, dan werd je gekickt van de server.
k'Ziet ook met een audio probleem.
De muziek komt er goed door, maar de sound effecten niet.
Die kraken enorm, de sound in UT99 is echt de must have.
Heeft er iemand een oplossing voor? Ik kan niet de enige zijn.
Vriendelijke Groeten Nick