Archief - unid3dm1 beta 1 (comments please)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

UniKorn

Legacy Member
Download:

http://www.gamedesign.be/UniKorn/unid3dm1_b1.pk4

Screens:

unid3dm1-1.jpg

unid3dm1-2.jpg

unid3dm1-3.jpg

unid3dm1-4.jpg

Grid_lock_tom

Legacy Member
hej, nice

Kga em direct is testen ....

edit; mm, Het design is ni slecht en zeker de moeite voor een paar stevige duels! Alleen vind ik de texture keuze ni optimaal :p

Ook zoude nog is moete nadenken over item placement

Vo de rest; nice job ;) keep it up!

Ik raad u aan eens een kijkje naar "viagva_dm1" te nemen !!

Technova

Legacy Member
vette map !

Alleen zou'k graag es wa meer tdm maps zien, duel maps genoeg imo.
4v4 maps zijn zeldzaam :p

An!ma

Legacy Member
:niceone: :D

*edit: kheb ze hierjuist eens getest
result: map zit heel goed ineen voor dm ma ge zit precies ook me een probleemke me u lichtbronnen (overlappen die ni neig op sommige punten want ik heb soms extreem lage fps)
+ bij het laden
wijzigt da ook mss dage een fotoken ofzo hebt daar (daarvoor bij guis/map diene gui editte --> background "guis/loading/mapnaam(naam van de pic dage in die loadingmap plaatst)" ; da's bij het eerste in diene gui)

uterke

Legacy Member
UniKorn zei:

echt nice maar ik had al een deel gezien op gamedesign, direct ff testen ze ;)
niemand met een server thuis om ze ff te draaien ,kunnen ze eens testen online :p

*EDIT* ik heb ze ge speeld en mijn eerste indruk was goed maar toen ik naar mijn fps begon te kijken zag ik hem op sommige stukken dalen tot 15-20 en dan weer op ander stegen tot 60 max maar de gameplay zit wel goed ( getest over lan met broer), maar ineens crash doom maar da zal ni aan de map liggen :)

Grid_lock_tom

Legacy Member
idd; > veel texturs = veel data = veel video ram = lage fps

Grid_lock_tom

Legacy Member
Its worth it

And btw; who tf are you spittin at me? OMFG bleble

Get a thread :unsure:

Verveling ?

An!ma

Legacy Member
kvin wel da kseon gelijk heeft
unikorn kwam zijn map promoten en ge gaat over een ander beginnen
dage da nu één keer iet over zegt
ma nee

en kdenk da lage fps eerder aan light sources ligt dan aan de textures

Grid_lock_tom

Legacy Member
Denk niet dat het onverstandig is de mapper te confronteren met een professionele map en heb daarbij de map enkel vermeld in men replys > gwn vor de zekerheid datem het door heeft > dus no need for flames of replys die enkel commentaar op die van mij geven....tog?

Textures, ligt sources, shadows = allemaal video ram en er zijn IDD wel heel veel light sources in de deze; bekke minder kan wonderen doen

Dat is dan het nadeel van real time lightning he....:/

UniKorn

Legacy Member
Het ligt aan de lichten, daarmee dat ik ze als beta uitgaf. Bij mij draait het vlot, maar ik heb een geforce 6800GT.

En Grid_lock_tom, 1x een map vermelden in een thread, ok, maar 3x is wel een beke te veel.

Grid_lock_tom

Legacy Member
lol, ....nog is :sleep:

Dat maakt jullie erger dan mij ....lol

Anywayz; Meeste mensen kunnen die map onmogelijk vlot draaien ....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan