Archief - UFC Undisputed 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Den_John

Legacy Member
gld_box_ufc3.jpg


officiële site

release: 17 februari 2012
genre: fighter, MMA
dev: Yuke's

>>> GameTrailers | Metacritic


UFC 3.

One of the most exciting additions of UFC Undisputed 3 is the inclusion of the new Pride mode. Pride mode is a no-holds-barred Japanese MMA league that augments standard gameplay. Along with a separate belt, it brings with it brutal soccer-style kicks, head stomps and ground knees to the head that make for an entirely separate type of fight.

The game also expands the available roster of real, playable fighters in-game to more than 150. The selection of fighters is spread across seven UFC weight classes and feature current superstars and classic fighters, as well as hungry up-and-coming fighters to look for in the UFC.

632146_20111026_screen007.jpg


632146_20110826_screen002.jpg

kney

Legacy Member
Heeft iemand deze demo al uitgetest?
Wat vinden jullie van dit spel?
Gaan jullie het volledige spel ook kopen?

Ik vond het wel een verbetering tegenover de vorige 2 spellen.
Vooral de "Pride" mode is geweldig.
Je hebt ook een tal van nieuwe vechters die je kan kiezen.
Qua spelen is het ook wel aangenaam.
Kan niet wachten tot het volledige spel uitkomt!

djemz

Legacy Member
ik ga hem wel niet nieuw kopen, de vorige was tof voor een maand maar heeft de rest van de tijd stof gefret.. Ik ben nochtans wel ufc fan, maar kvind het een beetje eenzijdig om te spelen. Mss zal het wel beter zijn met die pride mode erin.. Vooral die carriere vond ik echt langdradig, tien keer trainen om een kamp te kunnen doen, al die persuitnodigingen enzo.. En er waren ook veel te weinig gevechten in carriere, ik was net overgegaan naar een andere gewichtsklasse en ik was al op pensioen na 2 gevechten

de_willy

Legacy Member
Ik heb ondertussen een fightcamp aangemaakt. Belgian mma fighters.

de_willy

Legacy Member
Ik heb me al veel plezier gehad met gewoon non-ranked player matches te spelen.

Ps. Melvin Guillard en Evan Dunham zijn beiden enorm goed in de lightweight division. Echt al veel mensen in elkaar geramd met die 2 alleen. :p

ClayDavis

Legacy Member
Tijd voor een domme vraag,

Ik slaag er niet in om mijn online code te activeren.
Ik kan enkel de code aankopen, niet ze activeren in de PSN store

Iemand enig idee waar ik over aan het kijken ben?

*edit*

Blijkmaar moet je rechtsboven je code intikken.
Ik las "PSN card nr of promotie code"

Voor mij was dat geen online pass :)

Dan praten we vanaf nu over UFC 3, wie speelt?

Goldrusher

Legacy Member
Rechtsboven (in de Store) is er een knop om codes in te lossen.

ClayDavis

Legacy Member
Jup heb het gevonden, thanks

is er nog iemand die speelt?

Den_John

Legacy Member
MrKend54l zei:
Valt het nu een beetje mee?

Laatste tijd niet veel tijd meer gehad om te spelen maar een goede 2 weken geleden was alles vrij stabiel. Ik veronderstel dat dit nu nog steeds is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan