Archief - UFC 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fieziek

Legacy Member
Spel is uit en er is nog geen thread van :oink: !

Iemand hem al gespeeld? Veel verbeterd tov UFC 2010?

[PwF]Hchest

Legacy Member
Heb demo al gespeeld, en hij is zeker niet slecht, heb de 09 en 2010 gespeeld en moet zeggen hij speelt wel vlot hoor.

fieziek

Legacy Member
Ik heb hem vanaf zaterdag en speel hem 10 uur per dag. Al meer dan 150 online matchen gespeeld.

GE-WEL-DIG spel! :love:

Cyan11de

Legacy Member
fieziek zei:
Ik heb hem vanaf zaterdag en speel hem 10 uur per dag. Al meer dan 150 online matchen gespeeld.

GE-WEL-DIG spel! :love:

Valt de moeilijkheidsgraad van het spel mee?
Want kheb de vorige ufc gespeeld en werd constant geowned online..
Is dit spel ook voor de casual gamer bespeelbaar?

fieziek

Legacy Member
Cyan11de zei:
Valt de moeilijkheidsgraad van het spel mee?
Want kheb de vorige ufc gespeeld en werd constant geowned online..
Is dit spel ook voor de casual gamer bespeelbaar?

Helaas, voor de casual gamer is UFC al lang niet meer.
Offline zal je je uitstekend amuzeren maar online is het ongelofelijk moeilijk geworden.

Er zijn tutorials op het net over hoe je de beste CAF maakt om deze vervolgens in online te gebruiken.

Iedereen op middleweight speelt met Jon Bones Jones en op heavyweight is het Overeem of Velasquez.

Mijn online record is momenteel 104 wins 98 losses.

s@té

Legacy Member
Ik begrijp niet hoe je de 'lunging Right Hook to Body' moet doen.

Er staat : STEP then LB + LS => + Y

Ik doe dat maar blijkbaar lukt dat nooit.

ClayDavis

Legacy Member
fieziek zei:
Helaas, voor de casual gamer is UFC al lang niet meer.
Offline zal je je uitstekend amuzeren maar online is het ongelofelijk moeilijk geworden.

Er zijn tutorials op het net over hoe je de beste CAF maakt om deze vervolgens in online te gebruiken.

Iedereen op middleweight speelt met Jon Bones Jones en op heavyweight is het Overeem of Velasquez.

Mijn online record is momenteel 104 wins 98 losses.

Kan dit enkel beamen, vind er online geen fuck aan voorlopig

of lag, of opponent quit, of ik word getakedownd, gg knockout

Ook grappig is dat PSN store down is en ik nu mijn online pass niet kan redeemen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan