Archief - u20 Belgie - u20 Nederland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

optimax

Legacy Member
U-20 België - U-20 Nederland (23822652)

Live vanuit het grote San Siro stadion (90 000 plaatsen) meld onze reporter dat het daar een sfeer van jewelste is. Het San Siro stadion is 1 van de gezelligste stadions in Belgie en dat kan je er terplaatse vaststellen. De Belgen zijn massaal opgekomen om deze wedstrijd der lage landen bij te wonen. We konden bijna onze reporter niet verstaan wegens het overdonderend lawaai en enthousiasme van de supporters. Omdat we hem met moeite konden geloven stuurde hij ons enkele sfeer beelden op. Enjoy it 
[link=http://users.pandora.be/ilseuuh/voetbal/foto1.jpg]
[link=http://users.pandora.be/ilseuuh/voetbal/foto2.jpg]
[link=http://users.pandora.be/ilseuuh/voetbal/foto3.jpg]
[link=http://users.pandora.be/ilseuuh/voetbal/foto5.jpg]

Zoals u reeds kunt vaststellen zal het publiek niet enkel de 12e man spelen maar ook nog als 13e man achter onze manschappen staan want het belgische publiek is 1 uit de duizenden.
Gemotiveerd door deze aanmoedigingen zullen onze jonkies het beste van zichzelf geven want ze hebben nog niet veel ervaring op internationaal niveau.

De Nederlanders zullen zeker en vast uit zijn op revanche nadat we ze verleden keer naar huis stuurde met een nederlaag en zo hun 3 matchen ongeslagen tegen ons teniet deden.

Vorige confrontaties:

U-20 België: 4 victories, 1 draws
U-20 Nederland: 3 victories, 1 draws
Goal difference: 10 - 12
Most spectators: 43132 (28-05-2004)

24-05-2002 (Friendly)
U-20 Belgiê - U-20 Nederland 3 – 1 (2463442)

20-09-2002 (Friendly)
U-20 Belgiê - U-20 Nederland 0 – 6 (3461893)

22-08-2003 (Friendly)
U-20 België - U-20 Nederland 3 – 0 (9495435)

21-11-2003 (Friendly)
U-20 Nederland - U-20 België 0 – 1 (13178032)

23-04-2004 (Friendly)
U-20 België - U-20 Nederland 0 – 0 (17982030)

28-05-2004 (Cup)
U-20 België - U-20 Nederland 1 – 2 (18329541)

11-06-2004 (Cup)
U-20 Nederland - U-20 België 2 – 0 (18614149)

02-07-2004 (Friendly)
U-20 België - U-20 Nederland 2 – 1 (22885645)

Tactiek:

We hebben geopteerd voor een 3-4-3 formatie aangezien de experience voor deze formatie zienderogen aan het dalen was. We spelen vandaag met alle 19 jarige spelers uit de selectie om eens te testen hoe sterk deze spelers wel kunnen presteren en wat we van hen mogen verwachten volgend seizoen. Deze 19j spelers zullen aangevuld worden met 20 jarige spelers die iets minder dit seizoen aan de bak zijn gekomen. Dit om de reden dat we geen onnodige blessures willen oplopen voor onze 20j spelers die we waarschijnlijk volgende week nodig zullen hebben. We kunnen ook zo vaststellen waar onze zwakke punten liggen en zo kunnen we eventueel deze plaatsen volgende week opvullen met 20 jarige spelers om tegen Panama aan te treden.
Nederland heeft nog maar pas een nieuwe coach namelijk een neutrale coach dus gaan we daar zullen we moeten afwachten welke effecten dit geeft op hun ratings.

Terwijl de spelers het veld op komen wordt het Belgische logo opgehangen ([link=http://img.photobucket.com/albums/v72/heretic/hattrick/lo] en zingen alle belgen het Belgisch Volkslied.

De opstelling:

Goalkeeper :
Dimitri Colin (20490786) Tieles Champions (81288)
Reserve: Etienne Rooze (14688465) Mango Boys (100655)

Defenders :
Ronald Krebbers (20556863) Jerry Jahn FC (10953)
Dieter Melckenbeeck (20494599) The Minutemen (8497)
Patrice Fontaine (20805019) Leo’s Children (51655)
Reserve: Jesper Elgharib (20800663) Sportie's Kickers (105239)


Middenvelders:
Jan Baptista Feys (15097155) Kewell Utd (9518)
Frederick Dirand (20867258) Studsboll (16092)
Adriaan Fontaine (20481749) de schuivers [teamid105966]
Reserve: Adrien Bainvol (14719248) Vulturu Palazu Mare (35641)
Wil er iemand Adriaan Fontaine helpen en hem zeggen waar Bassie is want hij is hem al een hele tijd aan het zoeken ;-)

Wingers:
Aanvallend: Arthur Lannes (20494244) Sweden Heights (70625)
Reserve: Birger Béreux (16379677) Café Latte (81020)

Aanvallers:
Balthazar De Backere (14688733) AC.Internazionale (189555)
Frédéric Scozzari (14929033) Fotbollsklubben (42960)
Eric Mattio (20560059) Dredging Mates United (21367)
Reserve: Johan Cabus (14784440) Gabby Yorath Blows Utd. (54680)

Teamkapitein van dienst is Ronald Krebbers en de vrijeschoppen worden gezet door Eric Mattio.

einsteinbrain

Legacy Member
verdomme verdomm niet goed bezig

Maar heb gezien dat we door gaan gaan in de wereldbeker en das veeeeel belangrijker

Boris Barowski

Legacy Member
kheb het in die andere thread ook al gevraagd, maar niemand antwoorde:
naar wie gaan de inkomsten van deze match ?

nuja, good luck :)

rpg_gamer

Legacy Member
Boris Barowski zei:
kheb het in die andere thread ook al gevraagd, maar niemand antwoorde:
naar wie gaan de inkomsten van deze match ?

nuja, good luck :)

Goeie vraag. Wil dit ook wel eens weten.

perre

Legacy Member
zeg opti, mijnen 19 jarige spits haalt een halve ster meer dan diene vieze Eric Mattio die ge hebt opgesteld, waarom selecteerde die ni? :D :p

:unsure:

Ether

Legacy Member
Ow perre, zou wel nice zijn :D


Nu ja, 2-5 verloren, but who cares :p

Nookiedog

Legacy Member
viezen Eric Matteo heeft wel dubbel TSI als den uwen :p en 1 level in vorm minder dus kzou ma zwijge :p (sterre zegge nie alles mister mod)

Ether

Legacy Member
Ja, kzag et ook, dubbele TSI, mo toch, evenveel sterren en maar 1 level minder in vorm, kvind raar

Pandarve

Legacy Member
Ruyven is niet voor niks herkozen. :p

Hup Nederland hup! :applause:

perre

Legacy Member
Nookiedog zei:
viezen Eric Matteo heeft wel dubbel TSI als den uwen :p en 1 level in vorm minder dus kzou ma zwijge :p (sterre zegge nie alles mister mod)

ja, duh jong, twas ma een graptje hé :p

neemt ni weg dak het verschil in sterren eel klein vin voor zoveel verschil in TSI ... :wtf:

SIO

Legacy Member
TSI moeie ni naar zien..

ne solid verdediger mee solid scoren zal meer TSI ebben dan excellent defender maar so what..ale ge weet wel wak wil zegge, prolly gewoon extra TSI door waardeloze stats..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan