Archief - u20 Belgie - u20 England

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

optimax

Legacy Member
U-20 België - U-20 England (22880788)

Vandaag staat er een echte topper op het programma. We staan samen met Engeland op een gedeeltelijke eerste plaats en vandaag wordt er gestreden voor een kwalificatieplaats. Engeland is een heel sterke ploeg want zij zijn de favoriet voor de overwinning in deze poule maar we gaan er alles aan doen om deze match te winnen.
Vandaag spelen we in ons vertrouwde thuishaven nl shotters united Arena. Het stadion zal niet volledig uitverkocht geraken (179250 plaatsen) maar we rekenen op de massale steun van onze supporters.

Vorige confrontaties:

U-20 België: 2 victories, 0 draws
U-20 England: 4 victories, 0 draws
Goal difference: 9 - 14
Most spectators: 60780 (10-10-2003)

04-04-2003 (Friendly)
U-20 England - U-20 België 1 – 0 (6832365)

16-05-2003 (Friendly)
U-20 België - U-20 England 3 – 1 (7025386)

10-10-2003 (Cup)
U-20 England - U-20 België 1 – 5 (9802065)

26-12-2003 (Friendly)
U-20 England - U-20 België 3 – 1 (13484467)

25-06-2004 (Friendly)
U-20 België - U-20 England 0 – 5 (22836919)

23-07-2004 (Cup)
U-20 England - U-20 België 3 – 0 (22880778)

Tactiek:

We spelen vandaag in een 3-5-2 formatie met 1 winger naar het midden om ons middenveld te boosten. Onze teamspirit is 1 level beter dan die van Engeland en we hebben ook het thuisvoordeel. We spelen vandaag wedstrijd van het seizoen aangezien er moet gewonnen worden. Engeland heeft 2 mogelijkheden nl nu al kiezen voor de zekerheid en voor de kwalificatie gaan of wachten tot de match tegen Turkije. De eerste optie lijkt me iets moeilijker want ze verwachten dat we vandaag gaan motsen dus verwacht/hoop ik dat ze er volledig voor gaan tegen Turkije. Daarom denk ik dat ze vandaag zullen spelen met een 4-4-2 formatie met counter.
Er spelen vandaag ook 2 spelers mee met een plakkerke en hopelijk lopen ze geen blessure op vandaag want dit zou een lange kwetsure tot gevolg kunnen hebben voor de managers.

De opstelling:

Goalkeeper:

Etienne Rooze (14688465) Mango Boys (100655)
Reserve: Douwe Maassen (14721977) Sporting Beef (57011)
Etienne rooze in een betere vorm vandaar deze wissel.

Defenders :

Léon Servatius (15074174) mikros superstars (20373)
Ronald Krebbers (20556863) Jerry Jahn FC (10953)
Jesper Elgharib (20800663) Sportie's Kickers (105239)
Reserve: Dieter Melckenbeeck (20494599) The Minutemen (8497)
Hier is er ook een wijziging tegenover verleden week. Elgharib komt in de plaats van Melckenbeek die in vorm is gedaald. De bruijne, 1 van onze beste verdedigers, is nog steeds in slechte vorm dus daar kunnen we spijtig genoeg niet op rekenen.

Middenvelders:

Olivier Weinstein (15106257) A Flock of Seagulls (81731) -> aanvallend
Jean-Philippe Delacoux (15474193) Deuzeld Sport (81319) -> aanvallend
Jan Baptista Feys (15097155) Kewell Utd [temid=9518]
Reserve: Adrien Bainvol (14719248) Vulturu Palazu Mare (35641)
Weinstein neemt de plaats in van Daeze en Feys komt terug op zijn oude vertrouwde plaats. Daeze die in uitstekende vorm verkeerd zal terug bewijzen wat hij waard is en Weinstein kan met zijn passen nog enigzins voor een mooie dieptepass zorgen

Wingers:
Aanvallend: Joos Goguet-Chapuis (14907417) Castelldefels (47586)
Naar het midden toe: Desiré Daeze (15123450) South Park (81384)
Reserve: Arthur Lannes (20494244) Sweden Heights (70625)
Daeze wordt als winger naar het midden toe gezet. Met zijn quick speciality kan er altijd een special event plaatshebben.

Aanvallers:
Tibo Dyck (15094380) Wimbledon FF (46598)
Johan Cabus (14784440) Gabby Yorath Blows Utd. (54680)
Reserve:: Balthazar De Backere (14688733) Kommarop1 (105484)
Op deze 2 spitsen rekenen we vooral op Cabus die er hopelijk terug Cabusshowtime kan van maken.
Cabus zal ook de vrijetrappen nemen en de kapitein van dienst is Leon Servatius.

Bij de volgende spelers hebben we een skill stijging kunnen vast stellen:
Adrien Bainvol (14719248)
Birger Béreux (16379677)

MilkSjeik

Legacy Member
Succes!!! Ff deze match bookmarken :)
Ik zal duimen!

Edit: Vrij laag bezoekers aantal als er zoveel supporters binnen kunnen...

50112 toeschouwers zijn aanwezig op shotters united Arena, waar de weersomstandigheden best wel goed te noemen zijn.

MilkSjeik

Legacy Member
Ai ai ai, wie bezorgt Tony Jaconelli een stevige tackle en blessure? :)

Boris Barowski

Legacy Member
naar wie gaan de inkomsten van deze match?

ik wil dat belgie wint :unsure:

B.

RatZ!

Legacy Member
en dat was dan ook de eindstand, proficiat optimax, schitterend recht gezet.

optimax

Legacy Member
het was effe nagelsbijten toen ze terug kwamen maar vooral toen ze 0-1 voor kwamen. Maar eind goed al goed. We zijn bijna zeker van kwalificatie enkel moet er nog gewonnen worden van panama.

Interficio

Legacy Member
optimax zei:
het was effe nagelsbijten toen ze terug kwamen maar vooral toen ze 0-1 voor kwamen. Maar eind goed al goed. We zijn bijna zeker van kwalificatie enkel moet er nog gewonnen worden van panama.

Oh nee :ironic: :)

Mooi gedaan optimax, ik ben trots op u :niceone: . Bank vooruit en een kus van de juffrouw!

MilkSjeik

Legacy Member
Maar er nu maar het volgende van:
Code:
Vorige confrontaties: 

U-20 België: 3 victories, 0 draws 
U-20 England: 4 victories, 0 draws 
Goal difference: 12 - 16

Proficiat aan alle U20 medewerkers en natuurlijk aan optimax! :applause:

Krosser

Legacy Member
Proficiat :)

Sorry! The administrator has specified that users can only post one message every 60 seconds.

optimax

Legacy Member
nu vrijdag volgt nederland :-) Daar gaan we onze 19j laten spelen om te testen wat die in hun mars hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan