Archief - Tunnéls

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[T-RAW]Freak

Legacy Member
:D

Heb er al veel over gehoord, heb er zelfs 1tje kapot gedaan vanuit mn huey

Maar hoe maakt ge da en hoe geraakt ge daar in? :D

$peedy

Legacy Member
Tunnels kan je alleen als Engineer (met shovel) opnemen door op G te drukken. Je kan die dan ergens anders neerplanten door je schop te nemen en te graven. Let wel op: als je de tunnel opgepakt hebt en je wordt gedood, dan verlies je je tunnel!

Als je de tunnel verplaatst heb dan kunnen je teamgenoten daar spawnen.

[T-RAW]Freak

Legacy Member
K, heb het ongeveer gevonden.

Maar waar raap ik zogezegd die tunnel op?

Want ik vind hem niet :D

En daarnet was ik aant rondlopen met tunnel maar schoot een huey mij af maar iemand anders heeft toen een tunnel ergens anders geplaatsts?

[T-RAW]Freak

Legacy Member
Hate do dissapoint you ...

Maar link van de tunnels is down :p

vishnusixclix

Legacy Member
:offtopic:

@ uw topictitel ...


je zegt tUnnel (nadruk op u) niet tunnEl

en weet je hoe je het kunt onthouden?

Zeg je pUmmel of pummEl ?

[T-RAW]Freak

Legacy Member
hihi

Waar woont gij ergens?
In sommigen dialecten zeggen ze tunnEls ;)

nen tunnél zeggen ze dan ...
Daarom da ik het ff anders wou zeggen om het topic wat kleur te geven :p

EagleEye

Legacy Member
Vishnu6Dix zei:
:offtopic:

@ uw topictitel ...


je zegt tUnnel (nadruk op u) niet tunnEl

en weet je hoe je het kunt onthouden?

Zeg je pUmmel of pummEl ?
hangt er vanaf in welk dialect e :p ik denk dat em da wel expres deed :p

Bose

Legacy Member
hier bij mij ind e gemeente zeggen ze tunnEl. ma srry dak ff oftopic ging

crazyvino

Legacy Member
en ba ons tunnèle!! eindelijk nog is ne lol topic

:applause: :bow: :applause:

Seraph

Legacy Member
En dat is dan nog geen echte tunnel, maar gewoon een mobile spawnpoint.
Wacht tot de volgende patch, dan krijg je pas underground combat te zien. :)

Bengie

Legacy Member
[T-RAW]Freak zei:
Hate do dissapoint you ...

Maar link van de tunnels is down :p


oops idd, mijn fout....blijkbaar die pagina vergeten te ftp'en

ik zal t zo spoedig mogelijk doen.

FF verduidleijken.
Da zijn geen echte tunnels hé maar een fictieve uitgang van een tunnel.

Ge kunt die ENKEL oprapen als ge NVA/VC engineer met een shovel zijt.
ge drukt op G en den tunnel zit in uwe binnenzak.
Ge rijdt, vliegt,vaart,loopt naar een andere plaats op de map en ge drukt op 5
Dan krijgt ge een schop in uw handen en klikt op FIRE (left mouse button)
Dan graaft ge een nieuwe uitgang.
Voila uw mobiel spawnpoint is geplaatst en uw teammates kunnen nu daar spawnen

[T-RAW]Freak

Legacy Member
Seraph zei:
En dat is dan nog geen echte tunnel, maar gewoon een mobile spawnpoint.
Wacht tot de volgende patch, dan krijg je pas underground combat te zien. :)

Zou naais zijn :D

[T-RAW]Freak

Legacy Member
Maar mijn vraag is nog altijd:

Waar raap ik die tunnels op als de map juist opnieuw is begonnen?


Want je hebt die niet van in het begin in je "binnenzak"

Bengie

Legacy Member
[T-RAW]Freak zei:
Maar mijn vraag is nog altijd:

Waar raap ik die tunnels op als de map juist opnieuw is begonnen?


Want je hebt die niet van in het begin in je "binnenzak"

Een tunnel is een (mobiel) spawnpoint.
DAs zo'n wit stipje op de map waar je kan spawnen.
Als je de maps wat leert kennen dan weet je ze liggen, dan zijn v die zandhoopjes met een spade in

The Crazy Noob

Legacy Member
weet ge, bij uw spel zit zo'n boekske, mss moete da is grondig leze :niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan