[T-RAW]Freak
Legacy Member
Ben al tijdje van zin een Trouble Shooting in het nederlands op het net te zetten ... Voor MoH:AA heb ik dit bvb al gedaan, maar nu wil ik ook voor BF:V maken ... Is begonnen binnen in [T-RAW] zodat ik het maar 1 keer moest uit te leggen 
Anyway, kan iemand een paar bekende voorbeeldjes geven?
Of mss een duidelijke engelse site ...
Dan convert ik dat ...
Of bestaat dit al degelijk in NL?
Dank Bij Voorbaat

Anyway, kan iemand een paar bekende voorbeeldjes geven?
Of mss een duidelijke engelse site ...
Dan convert ik dat ...Of bestaat dit al degelijk in NL?

Dank Bij Voorbaat