Eppos
Legacy Member
Hallo iedereen
Zoals de titel al verraadt, doet mijn toetsenbord heel raar. Deze schakelt namelijk continue om van azerty naar qwerty. Dit is me vooral op gevallen als ik iets wil typen in de chat en dan staat men toetsenbord in qwerty ipv azerty. En met een shift-alt schakel ik het dan weer juist. Maar als ik dan uit de chat ga, dan heb ik weer hetzelfde probleem.
Dit kwam vooral nadat ik de LUI addon interface installeerde.
Nu speel ik terug zonder enige addon, maar het probleem blijft hetzelfde. Ik ontzie me het echt om WOW volledig te uninstallen en terug te installeren en al de patch terug te downloaden..
Hopelijk weten jullie raad met mijn probleem.
Zoals de titel al verraadt, doet mijn toetsenbord heel raar. Deze schakelt namelijk continue om van azerty naar qwerty. Dit is me vooral op gevallen als ik iets wil typen in de chat en dan staat men toetsenbord in qwerty ipv azerty. En met een shift-alt schakel ik het dan weer juist. Maar als ik dan uit de chat ga, dan heb ik weer hetzelfde probleem.
Dit kwam vooral nadat ik de LUI addon interface installeerde.
Nu speel ik terug zonder enige addon, maar het probleem blijft hetzelfde. Ik ontzie me het echt om WOW volledig te uninstallen en terug te installeren en al de patch terug te downloaden..
Hopelijk weten jullie raad met mijn probleem.