Yvezzke
Legacy Member
Jah,
Ik heb een toekomstgerichte vraag ivm BF:BC2.
Heb net in men register men key teruggevonden en ingegeven op Origin.
Ik kan dus terug aan de slag met BC2.
Nu...eind oktober komt BF3 uit, zal BC2 dan nog actief gespeeld worden?
Aangezien BF3 enkel op vista/7 zal draaien, en ikzelf enkel vista64bit liggen heb, maak ik me wat zorgen ivm de ativiteit van BC2.
Ik heb een toekomstgerichte vraag ivm BF:BC2.
Heb net in men register men key teruggevonden en ingegeven op Origin.
Ik kan dus terug aan de slag met BC2.
Nu...eind oktober komt BF3 uit, zal BC2 dan nog actief gespeeld worden?
Aangezien BF3 enkel op vista/7 zal draaien, en ikzelf enkel vista64bit liggen heb, maak ik me wat zorgen ivm de ativiteit van BC2.
(Redeem code werkt hier niet)