-=BYE=-RiptoR
Legacy Member
Meesten hier kennen ondertussen Frag.Ops al, maar das nie de enige CT-mod voor UT2004 die in de maak is. Majestic 12 is een van die andere UT2004 mods, en onlangs werd de 1e beta gereleased.
Gameplay komt veel dichter bij die van TO dan FO. Graphics enzo mogen er ook wezen, zeker voor een eerste beta.
Meer uitleg in de UT2004 forumpost : https://www.beyondgaming.be/archive/games-general.91/majestic-12-beta-1-is-er.248527
Ik zou zeggen, downloaden die handel en spelen maar :applause:
Gameplay komt veel dichter bij die van TO dan FO. Graphics enzo mogen er ook wezen, zeker voor een eerste beta.
Meer uitleg in de UT2004 forumpost : https://www.beyondgaming.be/archive/games-general.91/majestic-12-beta-1-is-er.248527
Ik zou zeggen, downloaden die handel en spelen maar :applause:




