Rage
Legacy Member
in een ver, ver verleden was er een Diablo2 speler die een paar maanden voordat LoD uitkwam zijn eerste keer diablo2 op internet speelde.. toen Lod uitkwam verloor deze speler zijn interesse in diablo omdat LoD te zwaar was voor zijn systeem.
Na een maand kocht deze speler extra geheugen en LoD liep als een trein.
In de zomervakantie van 2001 begon deze speler op Closed te spelen omdat deze ADSL had verkregen. Aangezien hij geen inspiratie had voor een naam ("Rage" was taken) noemde hij zijn char Rage-BTB. die BTB was de afkorting die hij en een kameraad van hem gebruikte om te chattenin de bar in act2. (we riepen telkens BTB = backtobar
)
De regels in de bar waren: no equipment, alleen een feestmuts (=cap). De drank die overvloedig aanwezig was was: ZAND (1 zand aub)
http://users.skynet.be/rage/screenshots/Screenshot005.jpg (dit is de oudste D2 screenshot die ik heb, deze is niet van het ontstaan bij "BTB" op open)
Naderhand begonnen een aantal online vriendjes van die Rage-BTB die hij al kende van de EERSTE keer dat hij op open speelde (game was altijd "belgen") ook op closed te spelen. En voor de fun noemden zij hun chars ook iets met -BTB.
Daarna begonnen we door te hebben dat we eigenlijk een clan aan het vormen waren. Dus in july2001 kwam er een site (die verloren geraakt is)
(ik geloof ongeveer zelfde tijd als soy of zit ik verkeerd?)
Niet lang daarna kwam er een nieuwe site, deze had muziek!
http://users.skynet.be/rage/btbclanold/
De clan bleef uitbreiden (met voornamelijk "beginners") er kwam ook een nieuwere site http://back.to/bar
Maar deze clan stierf een verschrikkelijke dood (ergens in 2002). En alle contacten werden verbroken met de clan.
en nu the FKING point of this thread. Ik ben dus die RAGE (leader of btb) en ik zoek de oude members van btb, kent iemand ze? ben jij ze? vraag rond, als het gaat... stuur ze naar dit forum...
ik zoek voornamelijk een of andere "Juulke" aka "Gies" (een van dees was zijn irl naam
)
Alvast bedankt van een verdrietige diablo2 speler
Na een maand kocht deze speler extra geheugen en LoD liep als een trein.
In de zomervakantie van 2001 begon deze speler op Closed te spelen omdat deze ADSL had verkregen. Aangezien hij geen inspiratie had voor een naam ("Rage" was taken) noemde hij zijn char Rage-BTB. die BTB was de afkorting die hij en een kameraad van hem gebruikte om te chattenin de bar in act2. (we riepen telkens BTB = backtobar
) De regels in de bar waren: no equipment, alleen een feestmuts (=cap). De drank die overvloedig aanwezig was was: ZAND (1 zand aub)
http://users.skynet.be/rage/screenshots/Screenshot005.jpg (dit is de oudste D2 screenshot die ik heb, deze is niet van het ontstaan bij "BTB" op open)
Naderhand begonnen een aantal online vriendjes van die Rage-BTB die hij al kende van de EERSTE keer dat hij op open speelde (game was altijd "belgen") ook op closed te spelen. En voor de fun noemden zij hun chars ook iets met -BTB.
Daarna begonnen we door te hebben dat we eigenlijk een clan aan het vormen waren. Dus in july2001 kwam er een site (die verloren geraakt is)
(ik geloof ongeveer zelfde tijd als soy of zit ik verkeerd?)
Niet lang daarna kwam er een nieuwe site, deze had muziek!
http://users.skynet.be/rage/btbclanold/De clan bleef uitbreiden (met voornamelijk "beginners") er kwam ook een nieuwere site http://back.to/bar
Maar deze clan stierf een verschrikkelijke dood (ergens in 2002). En alle contacten werden verbroken met de clan.
en nu the FKING point of this thread. Ik ben dus die RAGE (leader of btb) en ik zoek de oude members van btb, kent iemand ze? ben jij ze? vraag rond, als het gaat... stuur ze naar dit forum...
ik zoek voornamelijk een of andere "Juulke" aka "Gies" (een van dees was zijn irl naam
)Alvast bedankt van een verdrietige diablo2 speler
