zwoiks
Legacy Member
Kheb een probleem met the sims, ik heb geen geluid meer en kheb het gereinstallt en dan had ik terug geluid maar ik s'morgens start ik pc opnieuw op en had weer geen geluid :doh: :doh: :doh:
Wa kan ik eraan doen, ik kan da toch nie iedere keer opnieuw installeren he da zijn 7 cd's, da zou ieder dag 2 uur werk zijn :doh:
Wa kan ik eraan doen, ik kan da toch nie iedere keer opnieuw installeren he da zijn 7 cd's, da zou ieder dag 2 uur werk zijn :doh:
ad: 